![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Neeeej 1-0
7"
|
|
|
||||
|
||||
|
Jag kan lova att minerna på grekerna här i Batsi inte är uppåt.
|
|
|
||||
|
||||
|
Hmm, något avundsjuk på er som får vara på plats. Nästa match 17 juni kl. 16.00 mot Nigeria så blir blir det
tro mig!//Berra |
|
|
||||
|
||||
|
Trist för grekerna. Spelade med hjärtat, men vågade bara tro på oavgjort. Det sprack alltså
![]() Fick i alla fall in Argentina. Nigerianerna spelade "svenskt", dvs de gjorde inga mål, men så har de ju Lagerbäck som boss oxå ![]() /Netwolf |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() ![]() ![]() Snart är det England-USA, Kan bli flipp eller flopp för Capellos mannar ! |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
//C@nny |
|
|
||||
|
||||
|
Åker ner till Spanien på torsdag och hoppas verkligen att det går bra för dom! Då kan det verkligen bli en FIESTA
![]() ![]() ! Blir där 2 veckor så går det bara bra så kan det bli flera glada kvällar !F.ö. tror jag att Argentina blir farliga! //Kerstin |
|
|
||||
|
||||
|
Inga glada miner här på Santorini heller. In konstigt heller för den delen, det blir ju inga mål gjorda när bollen bara spelas i sidled och hemåt. Green fiblade ju till det för sitt lag, ojojoj.
Solen skiner i alla fall över Grekland ![]() Yeasou
|
|
|
|||
|
|||
|
Hur kunde alla utan domaren se att Steven Gerrards boll var inne i mål, även dom båda förbundskaptenrena såg det som stod sämre placerade än domarna?
![]() Om det blivit 2-2 där så tror jag att spelet och resultatet blivit lite annorlunda, därmed inte sagt att Tyskland inte vunnit och att dom inte förtjänade segern /Johanson |
|
|
||||
|
||||
|
Jag ar iallafall mycket glad
att Holland gatt vidare i turneringen. Okey Brassarna blir inte latta att vinna over...men for just nu firas det for fullt i hus och stuga ![]() HUP HOLLAND HUP HOLLAND /Lucky hup = heja |
|
|
|||
|
|||
|
Jag tror faktiskt att Holland har rätt stor chans mot Brasilien nu när dom har Arjen Robben tillbaka från skada
|
|
|
|||
|
|||
|
Jag är så GLAD! Paraguay går vidare - och Spanien!
Bara inte Tyskland... man FÅR bara inte heta Schweinsteiger!!!! |
|
|
||||
|
||||
|
Jag tror att detta blir Sydamerikas VM.
4 lag kvar från denna kontinent, och de är alla i varsinn kvartsfinal. Uruguay-Ghana, Brasilien-Holland, Argentina-Tyskland och Paraguay-Spanien. -Kan bli så att det enbart är Sydamerikanska lag med i semifinalerna .-Men till EM i Polen/Ukraina 2012 är Sverige med igen, heja heja ![]() ./Homeros |
|
|
|||
|
|||
|
Heja Tyskland
![]() Men herregud Malina, hur korkad får man bli.. Varför får man nu inte heta Schweinsteiger??? Senast redigerad av Johanson den 2010-07-03 klockan 18:14. |
|
|
||||
|
||||
|
TYSKLAND!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|||
|
|||
|
Matchen mellan Spanien - Paraguay blev först spännande efter den hektiska stunden med tre straffar
. Enda undantaget är att jag tyckte David Villa ramlade lite för enkelt...Jag tror och hoppas på att Tyskland vinner över Spanien... Heja Tyskland!!!!!! Miroslav Klose är bara så bra just nu!!! Äntligen får han den kred han förtjänar ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Heja ESPANA!!!!!!
//Kerstin ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Jag hoppas att finalen blir mellan Uruguay/Spanien och Tyskland och att Uruguay/Spanien vinner!!! |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() Vem hoppas du vinner? Tobbe |
|
|
|||
|
|||
|
Alltså att Uruguay eller Spanien går vidare och att nåt av dessa lag får slutspela mot Tyskland och att isåfall INTE TYSKLAND VINNER!
|
![]() |
|
|