![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag tycker stranden i agia marina är jättebra. Finkornig och inte för grusig. I Platanias är det mer grusaktikgt, vilket gör att det inte är så lätt att gå på och inte heller nåt kul för barnen, för det går ju inte att bygga några sandslott el liknande heller.
Så jag skulle nog hålla mig till Agia Marina, nedanför Mitsos Restaurant (som f ö är kanonbra) är sanden väldigt fin och det blir inte alltför djupt fort heller. Vi bodde i Platanias förra veckan, men promenerade faktiskt till Agia Marina och stranden där. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mina goda vänner, som kom från Agia marina så sent som i går morse, tycker att stranden var mer än bra!
|
|
|||
|
|||
![]()
Låter toppen
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kom precis hem från Kreta och Gerani. Agia marinas strand är enligt mig den bästa utav stränderna på den sträckan.
Ett besök på Elafonissi är ett måste , kostar ca 32 euro t&r för 2 pers med lokalbuss Kan även rekommendera Stavros beach som ligger lite utanför Chania. Kostar ca 15 T&R Underbart att snorkla där |
|
|||
|
|||
![]()
Vi brukar bada vid Gorgona beach som ligger i Agia Marina precis nedanför bensinstationen Silk. Vi tycker det är jättebra där. För övrigt så är Mitsos våran favoritrestaurang. Vi åker dit 25 juni och det blir våran tionde resa till Agia Marina, Längtar!!
![]() |
![]() |
|
|