![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Då blir det bussen, helt klart!!
Tack alla för svaren, nu är vi snart i Grekland och på väg till Tinos för första gången.. Härligt!! ![]() Martina |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Krama hela ön från mig ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Hej! Gloem inte att foerboka taxi naer ni kommer tillbaka till Rafina annars saa kan ni ta bussen fran hallplatsen men den gar inte sa ofta. Det finns naemligne ingen taxi i hamnen och om man gar in i Rafina stad saa aer det svaart att hitta en taxi som vill koera en till Aten. Traakigt men sant.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() // Helén edit: ser nu att det gällde körning till Aten- vi åkte som sagt till flygplatsen, det är möjligt att chaufförerna inte är så pigga på en sådan körning, det vet jag ingenting om. |
|
|||
|
|||
![]()
De gånger jag kommit till Rafina från Tinos har det då funnits fullt med taxibilar.
Att de inte kör till Aten visste jag inte, men till flygplatsen hoppas jag då jag kommer att ha snålt om tid! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=Hellen;208355]Är detta nytt? Vi kom till Rafina 2008 det kryllade av taxibilar när båten kom in, det varierade kraftigt hur mycket chaufförerna skulle ha betalt för att köra till flygplatsen från 25-40 € eller i omvänd ordning
![]() // Helén Vi kom till hamnen i Rafina 2008 ungrfaer klockan 08:00 pa morgonen och inte en taxi syntes till och det kom inte heller nagra under var langa promenad. Baten kom in langst bort fran busshallplatsen sett. Konstigt att dte kan vara saa olika??? Siv ![]() |
![]() |
|
|