![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vill du att jag skapar en blogghörna åt dig?
|
|
|||
|
|||
![]()
Yanna:
Svara JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! ![]() ![]() Lissi - som i så fall ska läsa troget! |
|
||||
|
||||
![]()
Åh vad avunsjuk jag blir! En annan måste väl vänta 12 år (minst som kom.arb) innan en sådan dröm kan gå i uppfyllelse. Om inte fru Fortuna är med mig förståss. Hoppas att du får det helt underbart, och det borde du få. Det är ju Grekland och framförallt Kreta (min favo ö) du flyttar till, kan inte bli bättre!
![]() ![]() ![]() //Kram och lycka till önskar Kerstin! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis till ditt nya liv som passionär/pensionär och stort lycka till med flytten till Kreta!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det svaret gillar vi andra att läsa
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jadå Moster, jag förstår det!
![]() Yanna |
|
||||
|
||||
![]()
Bra!
![]() Jag fixar det när vi kommer till Skiathos, har dålig uppkoppling där vi sitter nu. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vad härligt och modigt att du förverkligar din dröm!
Stort grattis och lycka till! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Kari och Vilma!
![]() Jag känner mig inte särskilt modig, men det är väl som Kikh sa om att jag inte är nervös inför flytten...du är onormal! ![]() ![]() ![]() Yanna - helt normal! ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ett hjärtligt lycka till med flytten.Ska bli spännande att läsa lite om hur du har det.Hoppas allt går bra. //Helena.
|
|
|||
|
|||
![]()
Lycka Till Yanna!
Ska bli spännande att läsa dina blogg inlägg. Och hoppas att vi får möjlighet att ses i september. Majken ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ge mig inte prestationsångest nu, Abi!
![]() Yanna |