![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() //Kikh |
|
|||
|
|||
![]()
????
Ikke vet jeg, de snakket, gjetter jeg, et eller annet østeuropeisk språk, de var en gjeng med gutter i 20-års alderen, og det kan godt hende det var et veddemål, men det gjorde det jo ikke noe bedre å se på ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Men Admirala, menar du på allvar att ett gäng killar i 20-års åldern inte är något att se på??? Hur gammal är du? ![]() ![]() ![]() Klem//Kikh |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Blant dem var det definitivt noen å se på ![]() ![]() For øvrig er jeg nok noenlunde på din alder, tenker jeg. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mycket skojig diskussion. Jag mig förundrar!
Arne Med en meter över axlarna, getingmidja, tvättbrädesmage och en ryamatta på bröstet... Tyvärr vanliga badshorts. |
|
|||
|
|||
![]()
En sån dräkt i leopard tror jag skulle göra sig fint på Arne
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() Yeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Kikh, som förespråkar en humoristisk värld ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Kikh |
|
|||
|
|||
![]()
Tur att du hade bildbeviset, annars hade jag aldrig trott honom
![]() Monica som nu ska åka till IKEA och handla i matshoppen ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja nu idag är årets hemskaste shopping gjord, dvs prova bikini/baddräkt...Vad det blev?? En jättefin prickig svartvit BADDRÄKT!!! Den kommer jag att kunna njuta i på stranden och jag har inget behov av att vara brun på magen heller
![]() Jag är verkligen inte pryd på något sätt och alla får för mig ha precis vad de vill på stranden men jag måste ju för den skull få säga att allt man ser inte är snyggt eller passar på personen...och jag vill inte ha topplessdamer alldeles bredvid mig. Den friheten måste jag få ha utan att kallas pryd. Lissi - som gillar denna tråd. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
//Kerstin |
|
||||
|
||||
![]()
Jag vill inte ha hundar, kvinnor med krullpermanent eller barnfamiljer alldeles bredvid mig.
![]() Nä men fyyyy.... så får man väl inte tycka... /kimmen |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Ja den är kul den fär tråden
![]() ![]() ![]() ![]() //Kerstin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Kikh, som faktiskt skämtar nu |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Kikh |
|
|||
|
|||
![]()
Nu måste jag också lägga mig i... Upptäckte tråden först nu och undrar just nu varför
![]() ![]() För det första; Arne - du är asläcker!!!!! ![]() ![]() ![]() Håller med Admirala att jag vill inte utsättas för det! Det finns nakenbad så då kan man ligga topples där. Jag vill inte själv bli generad över att se halvnakna kvinnor (eller män) i min närhet! Sedan kan jag inte låta bli att undra varför detta behov av att sola toppless? Som jag förstår det är det bara för att bättra på solbrännan över hela överkroppen och då tycker jag att då är man fåfäng. K - som inte är pryd och skulle inte sola hur jag än ser ut! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() /kimmen, som tycker det är en hemsk människosyn att vilja slippa se andra människor för att de inte beter sig som man själv... |
![]() |
|
|