![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Någon nämnde yidigare att det var mestadels grekinnor som solade topless - kan så vara - men man "kackar inte i eget bo". Här tar de bilen till en annan stad för att leva mer frisläppt. Semestrande yngre greker kan vara ett otyg och jag undviker de strander/strandbarer som de besöker. Där bedömer de hunden efter håren, stirrar ogenerat och kommenterar högt. Killar som tjejer uppför sig på ett sätt som familjen skulle anse som stötande och opassande om de visste. De uppför sig som "lösaktiga svenskar" som vi så rart kallas rätt ofta... Nu är det slut på allvaret, fram för mer humor! //Kikh |
|
||||
|
||||
![]()
Oj då! När Katten är borta, då vet man vilka som dansar på bordet.
Nyss hemkommen från fem dagar på Skäret där jag ännu ej har lycckats etablerat internetaccess kunna jag konstatera att mitt namn och tillhörande bild rikligen florerat i detta forumämne. För kännedom kunna härmed tillkännagivas att mina eminenta, ehuru lite annorlunda, badbyxor äro ritade av den mera okände kläddesignern "Stig Stake" Han är en internationellt känd expert på självbärande konstruktioner.... Arne |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() //Kikh |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Om det handlar om stranden, har du lust att ge ett exempel på vad du menar? // Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Livet handlar om att utsätta sig för andra människor, man kan inte gå omkring och kräva att "slippa se" det man inte gillar. Fy f-n så tråkigt om alla klädde sig och betedde sig på samma sätt... Citat:
/kimmen |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
/kimmen |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Eva |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Vill inte ha 2 dallrande skinkor med snöre emellan när jag tittar upp från solsängen. Eller värst av av allt bjällerklang ![]() //Kertin |
|
|||
|
|||
![]()
Da vil jeg bare advare deg mot å oppsøke en strand jeg er på. Det beste jeg vet er nemlig å ta med mp3-spilleren og bærbare høyttalere, og spille vekselvis smurfelåter og salmer. Å ta hensyn til sine medmennesker er (tydeligvis) for pyser!
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Kikh, aldrig svarslös eller topplös |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Selve landeplagen fra åttitallet: Fugledansen! Vi kan danse også, med flagrende pupper og stringtruser om vi vil. Blir så bra, så! Bare se her: http://www.youtube.com/watch?v=Em5qiiqBzDY |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() //Kikh |
|
||||
|
||||
![]() Finns det någon liten orörd ö där vi kan låta våra puritanska masker falla? Jungfruöarna kanske? ![]() ![]() //Partypinglan Kikh |
|
||||
|
||||
![]()
Till Ingerp's (van)ära har jag lagt ytterligare en låt till spellistan, eftersom jag är säker på att hon partajjar med oss. IngerP, Hells Bells med Alvin and The Chipmunks rockar fett!
![]() http://www.youtube.com/watch?v=vhUnfvx544Q //Kikh, som tycker att Halk-i-dike är ett bra ställe för Jenka ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Haahaahaahaaa...vilka roliga kommentarer ..sitter på jobb o asgarvar o mina kollegor tittar konstigt på mig ? haahaahhaaa
Kikh - får jag alldeles för långtråkigt ( vilket jag betvivlar ) när jag är i Platanias tittar jag in till dig ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Kikh P.s. Du jobbar väl inte på en begravningsbyrå hoppas jag... |
![]() |
|
|