![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tredje gången gillt
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag ska inte dricka och citera verkar det som
![]() Idag såg jag en "dam" iförd kakigröna vadlånga vindbyxor, stormönstrad finblus, ankellånga blå herrsockar och svarta klackskor i slingback modell. Försök knäcka den! //Kikh |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Marco (som om 2 veckor kommer att leva livet på Kreta i 2 veckor) ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hade bestämt mig för att inte göra fler ilägg i detta ämne men...
Idag gick det en otroligt "sexig" karl förbi på gatan, cityshorts, svarta vadlånga strumpor,loafers + kritvita ben. Wow det var en höjdare. Men hade såg ut att trivas! ![]() //Kerstin |
|
||||
|
||||
![]()
Jag bara tänker att jag hoppas att jag inte kommer med på något foto efter sommaren som någon kalimeran tagit för att illustrera "illa klädda turister" eller Bara i Grekland (fototävlingen).
![]() Men om, så bjuder jag nog på det! ![]() Om ni ser en medelålders dam iklädd en kjol sydd av sidenslipsar, så är det jag. Jag kanske ska komplettera kjolen med mönstrade knästrumpor och crocs? ![]() P.S. Foppatofflor har jag alltid tyckt är vansinnigt fult. Har dock ett par fuskfoppa som jag har i trädgården - de är ju praktiska och lätta att få på sig. Fascinerande var dock att besöka crocs-affärerna i Naxos stad. Jag hade ingen aning om att det fanns så många varianter av crocs: sandalcrocs, flip-flop-foppa, gympaskofoppa...osv... |
|
|||
|
|||
![]()
Hellre sandaler med svarta ankelstrumpor än foppatofflor!
![]() Foppatofflor ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Til min forundring står det i en avis at nettopp strømper/sokker i sandaler er toppen denne sommeren! Virkelig trendy.
![]() 'Selv om de mest motesikre har begynt å bruke sokketrenden, er det fortsatt mange som nøler.' Helst skal det være mørke herresokker, og helst i høyhælte/høgklackade sandaler. Gjerne korte jeans, slik at sokkene sees. Kanskje svenskene er først ute her? Nordmenn er ofte rene sinker i motesammenheng, sammenlignet med broderfolket. ![]() |
![]() |
|
|