![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Efter 25 år på Arlanda har man nog lyckats stilla de flesta resedrömmar och man vet att nästa resa till Grekland eller vad det må vara ofta inte är långt borta i tiden. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag reste väldigt mycket i mitt jobb under ett antal år och jag blev ganska mättad på själva resandet. Det märktes inte minst när jag reste privat. Men när man kom ner till resmålen (Grekland) kändes det bättre igen ![]() Vi kanske ses i början av juli på Arlanda då ![]() //C@nny |
|
|||
|
|||
![]()
Om man har ett eget "skyddsväska" till vagen, funkar det då att även packa i lite blöjor och dylikt eller kollar det det?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Men i Grekland väger de ju alla kollin på en gång, (utan special-incheckning för barnvagnar o dyl). //C@nny |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
En rulle silvertejp är alltid bra att ha med sej då man har barnvagn, det är ofta som man behöver förstärka lite olika saker. Förra året hade vi slarvat bort barnvagnspåsen i Grekland, då spände jag bara ihop tvillingvagnen med silvertejp så gott det gick och skickade in den på specialbandet i Aten, det kändes som att de hade varit mera försiktig med vagnen då än då den ligger i en säck. Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
När vi flög i somras fick vi inte lämna våra ryggsäckar vid incheckningen utan vi fick ta med dem till specialincheckningen tillsammans med vagnen. (på Athens flygplats och vi flög med SAS). /Ofelia |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Det var nog för att ni hade barnvagn också, våra ryggsäckar lämnades på bagagebandet vid incheckningen
|
|
||||
|
||||
![]()
Skall snart resa med barn för första gången. Har det skett några förändringar sedan det senast skrevs i tråden? Fortfarande ca. 40kr för en barnvagnspåse som sedan lämnas i specialinchekningsdisk?
|
|
||||
|
||||
![]()
Efter lite googlande kan jag meddela att det fortfarande förhåller sig så. Dessutom inget tillägg om barnet är under två år...
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vi har aldrig betalat extra för vagn/sulky ända upp till 6 år. En gång krånglade dom i incheckningen på Santorini men det löste sig. |
![]() |
|
|