![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
// Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Det går nog bra på de flesta "vanliga" flygbolag - dock inte på Ryanair.
/kimmen |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
// Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Yanna - 17 dagar kvar |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
När vi flög hem med Malev förra året blev vi tvungna att checka in vårt bagage eftersom vi erhöll vin från vänner som vi ville ta med hem. (vinet alltså) ![]() Kanske hänger det på incheckningspersonalens dagsform och att vi har haft tur // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Hellen! Kanske bäst att ha datorn i handbagaget för det verkar en aning godtyckligt och bero på hur mycket tur man har.
![]() Yanna - som ska ta med 2 laptop ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/kimmen Senast redigerad av kimmen den 2010-05-18 klockan 21:01. |
|
||||
|
||||
![]()
För oss är största problemet med packningen böckerna. Maken och jag försöker minska tyngden genom att ta med böcker som båda vill läsa, d.v.s. just nu är det läseförbud på vissa böcker för att vi ska ha kvar dem till sommar! Någon av dotterns böcker kanske jag också kan läsa.
Några deckare ligger på hög, t.ex. Tre sekunder av Roslund/Hellström och Patti Smiths självbiografi Just kids. Fast helst ska det ju vara pocketböcker som man kan lämna till andra läsare vartefter. Hur många böcker hinner man läsa på tre veckor? Två böcker per vecka, satsar jag på. Ligger inte still hela tiden. Aina |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() En vanlig liten handbagagageryggsäck och en kameraväska brukar inte vara några problem även om r e g e l n säger 1 handbagage. Janne & Camilla// jag önskar er en alldeles underbar resa. Den verkar så där lagom (o)planerad som är så skönt när man väl klarat av de första dygnens acklimatisering och man landat mentalt i det grekiska tempot. |
|
||||
|
||||
![]()
Vill också önska er, Janne & Camilla, en härlig resa. Så skönt det måste kännas att åka på en enkelbiljett och bara bestämma hemresan just precis när man känner för det. Ska bli spännande att läsa när den känslan inträffar!
Och att ni sen har bytt från storstaden till en ö i Blekinges skärgård, vilken omvältning! Lycka till med er nya tillvaro! ![]() |
![]() |
|
|