![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jag hävdar fortfarande att det inte är en badbyxa utan hans midjeväska. Yeasou, med tanke på alla underliga semesterbilder du verkar sitta på, är du säker på att det är paradiset ![]() Santorini står högt upp på min lista över platser jag vill besöka, men fan vet om jag törs längre. Jag kan ju aldrig hålla mig för skratt när jag borde. Större delen av dagen har jag föreställt mig Bertil som en raglande strumpklädd Teletubbie med foppatofflor ![]() //Kikh |
|
|||
|
|||
![]()
Hahaha Kikh hur mycket raki hade du druckit när du skrev det där??
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Kikh |
|
|||
|
|||
![]()
Jadu Kikh, inte behöver du åka till Santorini för att se något liknande!
Fick under förra veckan, vid flera tillfällen, beskåda ett gäng tjejer i 20-årsåldern, iklädda endast "magväska". Detta på stranden i Kato Stalos! Dessa magväskor verkade dessutom skava rejält där snöret, som får den hålla sig kvar runt höften, gick in i bakdelen ![]() De hade iallafall inte tubsockor o sandaler på sig! Alltid något att glädjas åt ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kanske ska tilläggas att strippklubben låg alldeles ovanför just deras strandplätt!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() //Kikh |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Själv undrade jag varför någon gick dit o betalade för något man kunde se gratis på stranden ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
... eller är det inte bara strippa de gör?
![]() Sorry nu avviker jag rejält från ämnet! Så för att återgå till det hoppas jag att flickorna innan de klär av sig, bär leopardmönstrade shorts med randiga tubsockor i högklackade foppatofflor(finns det?), gärna i neonfärg prydda med blommor o strass. Allt för att de som till Diamonds, ska bli gladare o gladare för varje plagg som kläs av! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ska jag svara ärligt på det så, nej - oftast inte... De kanske inte fått sina visitkort än, det är ju tidigt på säsongen
![]() //Kikh |
|
|||
|
|||
![]()
Hehe...!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men snälla ni. Det där var väl lite väl osmakligt ändå. Kan vi inte bara ha lite kul?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() //Kikh |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Yanna |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Mica |
|
|||
|
|||
![]()
Lissi, de finns i annat material än cement
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Till blommig sommarklänning kanske? ![]() Yanna |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Humor är ju en smaksak och jag måste acceptera att alla inte uppskattar lika fräcka saker som mig. Vi kanske ska starta en tråd för grekiska fräckisar också
![]() Fast nu var det klädsel det gällde och jag håller ögonen öppna efter nya "stilmissar". Kram på er//Kikh |
![]() |
|
|