![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Nu närmar sig konserten med stormsteg....Om man bor på Scandic Uplandia och vill äta grekiskt innan konserten, vilken restaurang är då bäst??
kan någon tipsa? Lissi -som just nu diggar "Mesologi" med Dalaras & co på Herodes Atticus, en suverän DVD |
|
||||
|
||||
![]()
Til jer, der ikke har købt billetter og ikke har andre planer den 21. maj, kan jeg kun sige: Gør det!
Jeg er netop hjemkommet fra hans koncert i Düsseldorf i går aftes. Det var fantastisk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Låter härligt!
![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Hoppas Ni alla får det toppen....för jag själv har gett bort mina biljetter
![]() ![]() Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Tveksamt, Camilla, tveksamt..
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Skulle tro att Akropolis på väderkvarnsgatan ligger bäst till. Bara några kvarter från Musikens Hus.
|
|
||||
|
||||
![]()
Låter bra. Vilken tid?
Senast redigerad av karinafp den 2010-05-20 klockan 08:06. |
|
|||
|
|||
![]()
Vi kommer till Uppsala vid 15.30-16 och checkar in på hotellet. Vi ska äta på Akropolis innan och vill äta i lugn och ro så vid 17.30-tiden räknar vi med att vara där. Vi har inte bokat, men chansar på att det finns bord, annars får det bli nåt annat ställe.
Det ska bli kul att få höra och se Dalaras igen ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Låter bra, vi hade tänkt ungefär detsamma.
![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Ha alla en fin kväll!! Jag vore hemskt glad om nån av er ville berätta i morgon, hurdan stämning ni hade i Uppsala och kanske nämna också nån sång ni sang tillsammans
![]() ![]() Eija som är rädd för ask som syns vara på väg mot Finland (om DOM ska flyga från Sverige) |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg ønsker dere en kjempefin kveld i Uppsala
![]() - med trivelig Kalimeratreff / middag ![]() - og - ikke minst - en fantastisk konsert ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag önskar er alla en härlig kväll i Uppsala
![]() ![]() Karin, hälsa Dalaras ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ha en riktigt trevlig kväll och njut konserten med Dalaras.
Ingen tvekan om att man är avis ![]() ![]() Skulle annars ha varit riktigt roligt att vara med i Uppsala ikväll, kommer att tänka på er alla som bara sitter där och njuter! ![]() Marianne - som gläder sig till att vara med på ett festligt pingstbröllop i morgon och får nöja mig med att sätta på en DVD med Dalaras ikväll, t ex min favorit San tragoudi magemeno |
|
||||
|
||||
![]()
Kan inte mer än instämma....fick nyss lite panik dock vad faan, sorry språket har jag gjort??? lämnat bort mina biljetter..
![]() Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Hej på er.
Vilken kväll det var . Michalis och violinisten man rös i hela kroppen ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Här finns en nyskriven recension över konserten.
http://www.unt.se/kultur/kanns-akta-...om-959796.aspx Hasse ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Åh vilken konsert! Tala om att ha ståpäls 2,5 timmar
![]() En helt suverän konsert. ![]() Alla musiker har bott på samma hotell som vi och där bodde MÅNGA greker så de fick många tack i baren efter konserten, även från oss. Herr Dalaras har vi dock inte sett, tyvärr. ![]() Uppsala har idag haft sommar och vi har promenerat i högsommarvärme i 25 grader och vi har ätit grekiskt på Akropolis i går innan konserten och i dag på Costas. Väldigt gott på båda ställena. Karinafp med make har vi också träffat. Alltså en mycket trevlig helg så här långt....bortsett från att jag läst att det ska bli generalstrejk 5 juni,samma dag vi ska till Parga..Vad gör man då??? ![]() ![]() Apollo får väl avisera när de får upplysningar. Jag börjar bli trött på grekerna som inte verkar fatta i vilken situation landet befinner sig...de vill ju inte ens ha pengar av turisterna. Jag ångrar att jag har 2 höstresor inbokade för de kan man ju inte våga glädja sig åt. Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/Eva |
![]() |
|
|