![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Haha, vilken historia! Det var ju tur att ni fick se delfiner i alla fall när nu dagen inte alls blev som ni hade tänkt er
![]() Jag tror att vi ska ge oss på ett försök till Antipaxos i alla fall, tycker det ser riktigt fint ut! Gäller väl bara att kolla så vädergudarna (blåsguden ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi ska också till Paxos, men med vanliga båten utan badstopp och grottor. Vi vill ha en hel dag att strosa runt i Paxos stad sitta taverna samt ta ett snabbdopp nånstans.
Jag har hittlills under alla år i Grekland bara åkt på en organiserad båtutflykt som hållit vad den lovat och det var från Skopelos till Alonnissos via naturreservatet med munksälar...Inga sälar såg vi men massor av delfiner som slog följe med båten. Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Låter som en bra idé! Jag hade gärna varit en dag på Paxos om jag hade bestämt det själv och varit utan barn...
![]() Däremot har jag varit på många bad/båt utflykter som varit lyckade. Och denna Marco Polo båt tycker jag ser trevlig ut. Skickar med en bild från hamnen i Paxos. Ser lite sned ut, men den får väl duga ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Åh så mysigt det verkar. Vi ska ta en dag där, sen vandra genom olivlundarna Parga-Lichnos-Parga och även hinna med vandringen i och vid floden Styx (Acheron).....Sen får man nog inte bestämma så mycket mer på en vecka. Vid tidigare två-veckorsbesök 1999 och 2001 har vi rest från Parga tre dagar mitt i på längre utflykter men så blir det givetvis inte nu.
Lissi |
![]() |
|
|