![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Precis perfekt Kickie. Gångavstånd från La Casa. Vi vandrar dit medförande en liten påse med de viktualier du beställt. (Tvenne påsar kryddpeppar, Vaniljsocker en burk samt några påsar härdiga svenska dill- och gräslöksfrön)
Rabarberfrön förmenas ej på marknaden finnas, och våra egna rabarberrötter var vid morgonens avresa täckta av meterhöga snödrivor. Vi ses! Arne och Birgitta Direkt Arlanda Hotellby |
|
||||
|
||||
![]()
Åhh vad gott det låter, att fara bort ifrån snön i Ume. Hoppas att allt är borta när ni kommer hem igen. Gratulera frugan oxå. Ha det så underbart ni bara kan.
Irene |
|
|||
|
|||
![]()
Ha en helt underbar resa! Kreta ÄR otroligt vackert denna tid på året. Jag ser fram emot att få resa med er via Kalimera. Träffar ni Git och Calle så får ni gärna hälsa.
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Även jag önskar er en underbar resa med många härliga upplevelser!
...och GRATTIS på födelsedagen, Birgitta! När ni kommer hem har min väntan krympt från 2 månader till 1 månad! ![]() Hälsa till Git och Calle! ...och till George på Casa! ...och till Kikh! En liten fråga...finns det inte dill och gräslök på Kreta...alt. frön? Yanna - som längtar! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Glad påsk! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
MVH zakka |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tusen tack för tipset! Jag kan meddela att Arne och Birgitta kommer ner till helt fantastiskt väder. Solen gassar, temperaturen ligger på runt 24 grader och vi har nyss återinvigt shortsen. Nu ska morgondagens påsklunch förberedas och ikväll ska vi se Judas brännas på bål. Efter det blir det nattamat, eftersom fastan bryts, sen åker många vidare för en "kaffe" som oftast är alkoholhaltig. Efter 5 dagars påskfirande är jag redo för en vända på "torken" ![]() Soliga hälsningar//Kikh |
|
||||
|
||||
![]()
Väntar på en spännande fortsättning på er resa
|
![]() |
|
|