![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Kommentaren gällde Santorini i Helsingborg....Supermysigt ställe med fantastisk och billig grekisk mat, men skräms inte av utsidan bara. Stället ser inget ut för världen, men dit går vi gärna igen!
![]() ![]() Lissi PS Ha en härlig kväll på Kamaki....Jag ringer Peter under kvällen och kollar läget ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det börja närma sig nu till träffen på Kamaki .
![]() Ville bara fråga om där är någon som gör mig sällskap när vi ska hem . Måste ta mig till Malmö central och vidare hem med buss 100 till Höllviken . Hur många ska på mitt håll ? |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har vi bokat plats och mat.Det skall bli kul att träffa både gamla och nya
Kalimera vänner. Patrik och Carina. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det hade nog gått bra..., men andra plikter kallar och det blir ingen Kalimerafest för oss den här gången heller. Tror vi har större chancer nästa gång (men hoppas snart att kunna ses på ena eller andra sidan bron, Peter!).
Hoppas ni får en jättetrevlig kväll på Kamaki, det tror jag ni gör! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Hur går det med bokningarna?? Vi har inte bestämt vad vi ska äta ännu. Det får blir efter helgen. Först väntar en tur till Oslo. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ja vi ska inte till Höllviken men väl till Malmö central och ta tåget! Så vill vi bara hem någorlunda samtidigt ![]() Hälsningar Stinab |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har en greklandsfrälst kollega som ännu inte är kalimeran. Hon följer gärna med. Våra ungdomar stannar hemma och passar på att ha huset för sig själva. Mysofix kommer alltså med 3 personer. Jag bokar i morgon. Kom igen nu alla, på onsdag vill Kamaki ha våra beställningar, även om det säkert går att lösa senare också.
|
![]() |
|
|