![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tyvärr känner jag inte till Villa Anni, men jag var på Skiathos i slutet av september 2010 och det var KALLT!! Havet var svinkallt! Solen visade sig inte heller så mycket. Jag tror att det kan vara varmare andra år, men vi hade otur och Skiathos blev inte vår favorit. Men det har jag skrivit om i en annan tråd....Lycka till och hoppas att ni kommer att få det riktigt fint!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Men nån gång måste det väl vända, och bli som "förr" ![]() ![]() Något att tänka på med barnvagn i Skiathos stad är att den bör vara hyfsat stabil, för det är MYCKET kullerstensgator som kan upplevas väldigt skumpiga för mindre barn som kanske ska somna i vagnen! Man kan ju inte bara hålla sig på Papadiamantis och runt om hamnen, för det är ju inne i gränderna som många mysiga tavernor finns. /Katta |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för svar....
Vi har bokat den 6 september - och efter att tittat på statistik kan det variera ganska mycket, men brukar ligga mellan 22-30 grader i början av september. Sista året var nog risigast med de 22 graderna. Men hoppas vi har tur....runt 27 grader skulle vara underbart, och sol. Har ju en liten på 1 år som nog tycker det är lite jobbigt när det blir allt för varmt. Men trist om det är kallt o regnar ![]() Men om jag förstår det rätt är det ganska stor skillnad i början av september mot slutet??? Men i vissa fall (som en del skriver) kan det vara fint ända in i oktober. Så hoppas turen är på vår sida ![]() Längtar redan..... ![]() |
![]() |
|
|