![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Nu har jag fixat nya biljetter med Lufthansa!!!!! Till samma pris som City biljetterna, dock med mellan landning men bra flygtider så jag är nöjd. (Hoppas sonen 1 1/2 är lika nöjd med två flygresor)
Lycka till alla andra drabbade. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ni som liksom jag hade köpt biljetterna direkt av City Airline:
Har ni fått mail eller annan kontakt från deras sida? De säger i GP:s artiklar att de fått tag i de flesta. Men det enda jag fått är ett svar på mitt mail till dem. Där skrev de i går morse att de höll på att utforma ett mail med information. Det verkar ta tid ![]() Fram till att vi får tillbaka pengarna har vi ju faktiskt lånat ut dem till dem, räntefritt. |
|
||||
|
||||
![]()
Samma här Jag har bara fått svar på mitt mail än så länge.
Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Och du Riitta........... vi som skulle vinka till varann eftersom vi var på samma flight. Det får bli en annan gång. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Varför!!!!
![]() Idag känns allt bra igen!! ![]() // Karin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tobbe |
|
||||
|
||||
![]()
Jag mailade i dag och fick följande svar:
hej vi är i full gång med att meddela våra passagerare och hoppas kunna gjort detta inom närmsta dagarna Hälsningar Jag tycker det verkar gå sådär, måste jag säga ![]() Sen såg jag nåt i signaturen på deras mail som jag missade förra gången: Överväg miljöpåverkan innan du skriver ut detta e-postmeddelande. Please consider the environment before printing this e-mail. Från ett företag som lever på att FLYGA? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Yanna |
![]() |
|
|