Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Fastlandet > Parga

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2010-03-08, 17:55
Lindos Lindos är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2010
Standard Sv: Tips på aktiviteter?

Tack för tipsen Eva! Det låter som att det inte ska vara så värst svårt att hitta genom olivlundarna. Kan vi inte gå fel om vi väl hittar vägen upp på bergen, eller är det så att stigarna delar sig? Hoppas på nån beskrivning på hur vi ska hitta rätt, för då har jag förstått att vi har en vacker väg att vänta oss

Sarakinikostranden lyckades vi missa helt sist. Googlade fram lite bilder och tycker att det ser jättefint ut, så det blir absolut en båttur dit i sommar!
När det gäller Paxos och Antipaxos så funderar jag på om det är bäst att åka på en organiserad endagstur eller om man kan ta en båttur över och ta sig runt på egen hand. Vad tror ni? Och hur är baden jämfört med t.ex. Lichnos? Meteora verkar intressant men jag är lite skeptisk till att lägga två dagar och att tillbringa så mycket tid i en buss i den värmen... Men man vet ju aldrig...

Är det någon som har åkt över till Korfu? Jag hade gärna velat åka dit när vi ändå är i närheten. Funderar dock lite på hur lång båtresa det är, vad det kan kosta ungefär och vad man kan göra på den orten man anländer till!?

/Linda
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:32.