![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej igen!!
Ingen som bott på Naxos med stor bakong (ej galler)?? Har snart gått igenom alla sidor här på Kalimera och skrivit ner några namn. Är det någon som har några åsikter om Nostos studios, Windmill Naxos, Anthony studios, Villa Naxia, Studios Panos och Hotell Argo? Är jätte tacksam för både positiva och negativa åsikter om dessa hotell ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har bott på Nostos Studios ett flertal gånger. Bra läge, 3 min till stranden, 5 min till staden. Trevliga ägare. Perfekt för oss.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej
Bodde på Windmill 3 nätter i slutet på maj 2009. Studion för två personer var rent och fint, faktiskt med murad balkong men inte större än att man fick plats 2 personer. Möjligt att balkongerna till dom större studiorna är större. Lungt läge, dock utan utsikt, nära till både strand och centrum. Ägaren George Margirtis mycket trevlig och tillmötesgående //Berra |
|
|||
|
|||
![]()
De flesta balkonger på Windmill verkar ganska små och passar nog inte så bra för en barnfamilj, men det finns två lägenheter som har takterass med murad vägg runt. Där finns det gott om plats att leka med bilar, etc. Dessutom finns det viss utsikt. Betalade 30 Euro per natt kring midsommar förra året. Hade då förbokat sex nätter. Windmill ligger som sagt lugnt och har nära till både stranden och stan.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tycker att Windmill ser intressant ut. Kollade lite på nätet, tyvärr ser det ut som om de bara har små rum (för en pers) kvar i början på juni...
|
|
|||
|
|||
![]()
Har bott på både Pano´s och Anthony´s studios och trivts väldigt bra på båda. På Panos hade både maken och jag och barnen små balkonger med räcken, minns inte om det fanns rum med murade balkonger. Små rum också, förutom en större lägenhet i suterrängplan, vill jag minnas. På Anthonys bodde vi 2005, det var väldigt fräscht då, stora fina studios och flera med murade balkonger. Maken och jag bodde en trappa upp och hade en liten balkong (större än på Panos)med räcke men barnen bodde på bottenplan och hade en större balkong som var just murad. Anthony´s kan jag verkligen rekommendera trots att utsikten inte är super. Man ser havet från sidan av balkongerna. Ligger lugnt nära Agios Georgios och gångavstånd till centrum och ägaren och hans föräldrar gjorde allt för att vi skulle trivas.
Anne |
|
||||
|
||||
![]()
Angående balkong !Vi bodde på pension Stella inne i stan 2 st . bra en alltid med skugga res. en alltid med skugga
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ska narturligtvis vara skugga restektive sol!!!
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Gia sas.
Vi har bott på Villa Naxia och det finns inget negativt att säga,stora balkonger,lungt område,mycket trevlig o omtänksam ägare o mycket nära till stranden med mysiga barer o resturanger. Ett hotell vi varmt rekommenderar. ![]() När ska ni åka till Naxos? bopia( vi åker 21/8) ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi åker till Naxos 30/5 för att sen åka till Koufonissi några dagar, dit blir första gången, Naxos var det hela 9 år sedan vi var på senast.
Har nu bokat boende på Naxos, det blev Windmill, de hade ledigt längst upp med stor altan, så jag hoppas att det blir bra. Tack för alla tips!! |
![]() |
|
|