![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu ligger det 4 Kg morötter och en stor påse helfoder till fåglar på diskbänken här...
Så i morgon blir det en längre promenad. Först bort till fågeldammen, Svedalasjön som jag brukar kalla den, och sedan till fälten där bakom. Nyttigt för mig och förhoppningsvis till lite hjälp för de behövande... Det har faktiskt varit 4 - 5 plusgrader här idag så det har tärt liiite på snön. Äntligen... ![]() Senast redigerad av Peter den 2010-02-26 klockan 19:44. Anledning: Motötter... Låter inte rätt... |
|
|||
|
|||
![]()
I Kalmar har det varit riktigt vårväder idag med flera plusgrader, fågelkvitter samt sol. Härligt med fågelsången och snön har smält undan bra. Vatten har runnit och stora pölar har man fått plaska igenom med barnvagnen på farmorspromenaden i eftermiddags
![]() Nu Peter är det hopp om livet! ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Det har varit plusgrader här i Gävle också, det till och med regnade lite ett tag...var det ljuvligt eller?
![]() Några fåglar vågar jag inte mata här, vill inte att de ska bli kattmat. Det finns 7-8 katter bara i min port...alla är ute om dagarna....eller i stolen på min altan ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|