![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jeg håper du har rett, at det er godt om rom i slutten av april, men vet du noe om St Georgs Dagen og Tinos? Feires den stort der? Vi vil bo i Chora, og gjerne hos Nikoleta ![]() ![]() |
|
|||||
|
|||||
![]() Citat:
Så tänk på det. Att jag fått reda på det beror på att jag varit där så mycket, med många sena kvällar med "lite" Ouzo med Grekiska vänner... Jag kanske bröt ett förtroende där? Bryt inte mitt då är ni snälla... Citat:
Citat:
Tänk till en gång till nu Kari. Om du vill bo hos Nikoleta skulle det vara lämpligt att ringa NU och kolla att hon har rum när ni kommer, och om St Georgedagen drar mycket folk. Då får du besked direkt! Och du kan boka direkt också. Nikoleta är OK och tar, så vitt jag förstått, inte extra för att du bokar hemifrån. Om du hänvisar till Lissi, du kan nämna mig också för den delen, så får du säkert ett bra pris. Citat:
Citat:
Det kommer även folk från Kionia, 3 - 4 Km från Chora, åt andra hållet, och jagar gäster. Så fråga EXAKT var hotellet ligger... Annars kan du åka på en blåsning. Och då kan du bli besviken på Tinos. Och det vill jag inte... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Lite rädd blir man ju när man får besked om ändrad flygtid från Cimber.....men det var till det bättre tack och lov.....Tidigare ut från Kastrup...vilket ger en tidigare ankomst till Tinos.
..men det blir säkert fler ändringar innan avfärden 1 september ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Shiit !! Och jag som precis har bokat med Cimber ! Med avresa 6/6 fr Kastrup kl 06.55. Hoppas dom ej ändrar den bra ankomsttiden kl 11.10 till Aten. Med den ankomsttiden har man lite marginal till bussen som går till Githio kl 14.15. Fvb till Kythira några dagar senare . / Tom |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Githio.....Kythera.....Låter härligt! Lissi |
![]() |
|
|