![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag har för mig att Kalamaki betyder sugrör! Så om man justrar eller suger in går väl på ett ut...
![]() ![]() När jag flyttade till Malmö i min ungdom bodde jag på Tessins väg. Och Kamaki ligger precis där jag bodde då. Jag måste nog åka in någon kväll när det blir varmare och testa dem. De har fått väldigt bra recentioner i SydSvenskan. |
|
||||
|
||||
![]()
Det är inte så långt till Kamaki för oss i Limhamn. Vi cyklar dit några gånger per år och äter. Mycket trevligt och gott. Grattis i efterskott Birgitta63! Jag var i Stockholm i veckan, annars hade jag tittat in och bett om fler Skopelos-råd
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Någon frivillig som klarar att organisera det? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Du kanske PETER
![]() Uffe ![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Så så nu ska vi vara vänner. Gå till ämnet Kalimeraträffar, så hjälps vi alla åt
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det är vi redan. Det var därför jag kunde skriva så...
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det var just därför jag skrev så. Den man älskar agar man
![]() ![]() Yeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Bäst nytta just nu gör ni om ni går in på Kalimeraträffar och ger mig och Birgitta63 stöd i den förträffliga idén att ordna ett möte.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har ju gjort det! Nu gäller det om Yeasou kan få loss tumen han sitter på...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja hur lång tid ska det ta Yeasou?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tack för din grattishälsning. Hur många hänger på nu då ? ![]() Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Vad kul det skulle vara om vi fick till en träff. Jag föreslår att vi byter tråd till "Kalimeraträffar" så att fler kan se vad som är på gång.
|
![]() |
|
|