![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Ble nyfiken, bestiller dere rom med havutsikt på Villa Angela?
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jeg kjenner ikke spesielt til hotellene, men kan uttale meg om beliggenheten. Afrodite ligger i et landlig område. Stranda er rett over veien, men det virket som vannet ikke alltid var helt rent der. Ellers er det et stykke å gå til det meste. Det ligger en og annen taverna på stranda, men det er et stykke til butikker og andre serveringstilbud.
Veronica ligger mye mer sentralt. Hvis jeg husker riktig ligger det i utkanten av Votsalakia mot Kambos. Disse to sentrene ligger svært nær hverandre og har praktisk talt vokst sammen. Du har altså alt du trenger innen meget kort avstand. Også her er stranda praktisk talt rett over veien. |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för alla svar , vi gjorde en helomvändning och bokade hotel Mando i stället.
Centralt och med pool, kan vara skönt på eftermiddagen. Hoppas det valet var rätt, annars så kändes de andra också rätt, speciellt Veronica, men ingen pool. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
På Villa Angela kan man boka havsutsikt och betala extra för det. Vi har alltid valt markterass och man ser havet hur bra som helst även därifrån. |
|
|||
|
|||
![]()
Hej
Tänker fortfarande på den himmelskt goda maten man fick på Resturant Anna i utkanten av byn...bland den bästa maten vi ätit i Grekland, glöm inte göra ett besök där ![]() Ha en skön o trevlig resa till den fina ön //Maggan ![]() |
![]() |
|
|