![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Måste nog vara så att de har skärpt sig med frukosten på hotell Athena. Vi tyckte den var bra för att vara i Grekland, varierande och man kunde stå sig ett tag. Vad jag kommer på fick vi yoghurt, cornflakes, mjölk, ägg, korv, salami, hårdost, fetaost, vattenmelon, gurka, tomat, 2 olika juicer, sockerkaka...något tråkigt bröd dock 2 olika sorter. Inte allt varje dag, men under en vecka hann vi få allt två gånger, om ni förstår hur jag menar.
Vad gäller balkongen kunde vi sitta 4 personer på vår utan problem. Dock var detta väl inget direkt hotell där man sitter så länge på balkongen. Det är lite skillnad om man har balkong mot poolen eller havet, som väl inte många har på detta hotellet. Även vårt badrum var fräscht och inte alls så litet. Kackelackor förstår jag att man reagerar på! Det måste skilja sig åt mellan rummen. Be att få ett rum på övervåningen. Hotellet har två våningar. Våra killar hade ett rum på bottenvåningen och det var lite mörkare där och badrummet var nog också lite mindre. Det rådde en trevlig stämning på hotellet, och det kändes som alla var nöjda och glada. Vill nog ändå varmt rekommendera detta hotell. |
|
|