![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hälsa alla både på Karpathos och Kalymnos
![]() Ha det så bra ![]() Riitta och resten av familjen ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ha en skön semester
![]() Anki |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() bosse |
|
|||
|
|||
![]()
....tjena Bosse & velkommen te Karp!
Det har varit vaeldigt varmt haer, runt 30-32 grader de senaste tre dagarna..... ![]() Mikke (KfK) |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Nyfiken på Inkfish ![]() Hur mår Xroni? Kommer någon ihåg oss? Har ni Kalimisterna roligt ihop ![]() Full fart på badrummet här ![]() Matilda på lägerskola och har fiskespö med sig ![]() Hälsa alla att jag längtar (eter dig också ![]() Ta hand om Bosse ![]() Riitta och familjen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Inkfish aer en trevlig dam med haerligt har. Xroni maer lite battre da for da, jobbar a sjunger som vanligt.Kanske blir det en liten turne till USA i vinter.... Alla pa Pelagos kommer visst ihag er....fast ni maste komma igen snart.... Vi Kalimister samt Sune(aennu icke sadan) har i princip traeffats varje dag i stort sett.....och soeau gor man ju icke om man inte triffs ihop, tror ja assa.... Kanon att badis-projektet aer igang!!! Det hade vurt kul om ni vurt haer....men vi ses vael snart, hoppas jag?? Vi hors!! Mikke |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Berätta mer! ![]() Ruby |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() När någon åker till ens äslklingsplatser så vill man ju gärna höra om dom tycker det är lika bra som en själv ![]() Riitta |
|
|||
|
|||
![]()
....angaende Inkfish:s intryck av Karp, soeau tors jag nog utan att overdriva saega att hon gillade on och hon
uttryckte flera ggr (i vittnens naervaro) att hon gaerna kommer tebax..... ![]() Mikke |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt
![]() ![]() Riitta |
|
|||
|
|||
![]()
....jutt de....enade vi sta, sondriga vi falla....
![]() Mikke |
![]() |
|
|