![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Tinos har fått oförtjänt dåligt rykte som en ö utan fina stränder. Man kanske för 10-20 år sen inte gjorde så mycket för att hålla fina stränder, men det stämmer verkligen inte nu. Då tyckte vi Syros låg LÅNGT efter vad gäller stränder. Jag kommer att ha MÅNGA sandstränder för mig själv nästa vecka ![]() ![]() Jag ska förstås även ta kort nu. Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ønsker deg en kjempefin uke på Tinos, Lissi, ΚΑΛΟ ΤΑΧΙΔΙ
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Måste bara hålla med Lissi. Tinos har underbara stränder! Var helt ensamma i måndags på Kolombithra. En helt fanastisk ö! Hälsa Nikoleta från Ing-Marie & Kenth som lämnade i tisdags.
//maji |
|
|||
|
|||
![]()
Det ska jag göra! Hälsa alltså!
![]() Så bra att ni håller med om stränderna på Tinos, för ibland tänker jag att vi kanske är väldigt ovanliga som tycker att de är fantastiska. Vi har ändå varit på MÅNGA öar.... Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Nu har du hissat upp Tinos ytterligare ett snäpp på min lista. På listan finns bl a även Sifnos och Amorgos. Den sistnämnda är väl lite väl avsides för att passa bra i en öluff från Athen, men Tinos o Sifnos kanske kan kombineras? Ska ägna kommande månader till studier av dina och andras bilder o rapporter så får vi se. Men det låter ju bra. Hoppas du så här dags imorgon har avnjutit en härlig välkomstmåltid och ett immigt glas retsina. Ahhhh.... så gott! / ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Önskar dig en härlig vecka på Tinos, Lissi!
Massor av härlig avkoppling och förhoppningsvis även några härliga havsbad! Marianne - som började varje morgon med en skön simtur vid Agios Fokas-stranden på Tinos för mindre än en månad sedan ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Lissi! Jag hoppas att solguden Helios är på ett bästa humör då ni kommer ner till Tinos.
![]() ![]() Lilla sjöborren. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hoppas du får en underbar resa!! Just nu sitter du nog på planet söder ut.
Jag trodde du reste på lovet? ![]() ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Och gör nu inga impulsköp... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citat:
![]() Citat:
Sedan har Tinos fått ett oförtjänt dåligt rykte att inte ha bra stränder. Det är helt fel! Det finns väldigt fina stränder där, som flera andra har sagt, men det gäller att hitta dit... Man måste veta var de finns och kolla varifrån det blåser... ![]() Citat:
Lissi! Må gott och njut lite åt mig med... Hälsa Nikoleta att jag kommer förbi nästa år... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Förstår av väderkartorna att vädret är dåligt Lissi - men jag gissar att du har det härligt ändå. Häftigt att vara på Tinos vid den här årstiden
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har fått ett par rapporter från Lissi under helgen. Det är molnigt och kommer en del skurar men det är fortfarande vamt! Hon har varit ute och vandrat en del redan och badat varje dag.
![]() Som väl är verkar det som att molnen ska blåsa bort nu så hon får lite sol också... |
|
|||
|
|||
![]()
Ha en underbar resa.
Åse |
![]() |
|
|