![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
SATAN!
Jag skulle ju bara koppla upp mig och kolla prisläget ![]() Dit 695 Hem 884 Totalt 1579 Hrmm... Hämtar det blankslitna Visakortet. Ångrar mig och hämtar det andra Visakortet, det med betala-en-annan-gång-funktion. På något vis känns det mindre Lyxfällan att använda det kort vars nummer man inte kan utantill. TJOHOOO! Nu ska jag få se Sifnos ![]() Fast jag avskyr att boka så här tidigt, det strider helt mot alla principer. Jag har ingen aning om hur livet ser ut i maj nästa år. Men 1579 kr har jag faktiskt råd att förlora, så.... Tjoho, som sagt ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
För den som är mer intresserad av fakta, förresten, kan jag berätta att det är avgång på lördagar på tider som charter: 07 från Landvetter, 12.30 från Aten.
Utmärkta tider om man ska passa båtar alltså. Planen är MD 87 och så vitt jag förstår ingår frukost. |
|
||||
|
||||
![]()
MD 87....
Ja det är en diskret omskrivning bolagen gör. Det handlar om SAS gamla DC-9, långdistansplanen som användes till bland annat USA-linjerna. Planen har nu helrenoverats och återinsatts i trafik. Lite bullriga förvisso,, men väldigt pålitliga plan Bild i galleriet under DC9 Arne |
![]() |
|
|