![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Finns en enkel förklaring under tiden du satt och bokade så hann någon annan klicka OK före dig och knep de sista platserna för det priset. Och du hamnade på nästa pris nivå! Varje flight har bara ett visst antal biljetter för tex 680 kr. Så det är inte det att flygbolagen ändrar just ens pris när man sitter och bokar. Såg nu att Janerik skrivit samma sak...sorry
Camilla Senast redigerad av Frappe den 2009-10-03 klockan 12:02. Anledning: Såg nu att Janerik skrivit i princip samma sak.... |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Om det nu kan vara till tröst, så har detta hänt även oss. Anslutningsflyget till den senaste Greklandsresan (Luleå-Arlanda) blev ett par hundra kronor dyrare för sambon. Och jadå, jag bokade samtidigt för oss båda. Så kan det gå!
![]() Ivi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Bokade du direkt på SAS eller via en agent på nätet? Agenten har nämligen inte 100% uppdaterade priser. De har bara "senaste fråga-priser" som kan vara flera dagar gamla...De kontaktar bara SAS när du du är steget före beställning för att konfirmera pris och att det finns plats kvar. Men om du bokade på SAS egen hemsida låter det skumt! Citat:
Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag bokade via SAS hemsida - inga agenter. Jag inser att det här är ett I-landsproblem, men jag blev så irriterad. /Ofelia (som ändå är glad över att sommaren 2010 är bokad) |
|
|||
|
|||
![]()
Då låter det mycket märkligt! Hade jag varit i ditt läge hade jag kontaktat SAS och frågat hur detta kunnat hända. Har du fått ett pris på deras sida så ska ju det gälla! Be dem förklara sig och informera gärna oss övriga här om vad de säger.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hhhmm,
Märkligt, Jag tänkte jag skulle vara en duktig idiot och gå in på SAS hemsida och påbörja en bokning, bara för att se om det dyker upp någon liten finstilt del som säger något, men icke så. Om det nu inte ligger begravt under "användarvillkor", vilket inte skulle förvåna mig. För att orka igenom dem så krävs det en syn i hök-klass, för att inte tala om ett tålamod som skulle göra änglar avundsjuka.... /Grimm |
![]() |
|
|