![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Min favorittrestaurant i Adamas er "O ZABBAS", den ligger litt bortover langs kystveien sør-østover.
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() TAVERNA "KYNIGOS! Där denna mannen håller/höll hov , är mitt förslag på bra matställe i Adamas på Milos ! Tavernan ligger på hamnpromenaden. Mycket bra mat dessutom. 2008 hade vi oförglömliga kvällar på nämda Taverna ! ![]() / Tom |
|
|||
|
|||
![]()
Tusen tack för tipsen!
Vet ni vad det kostar att åka taxi på Milos? Bara nyfiken för det kan skilja otroligt mycket i Grekland. På min absoluta favorit ö Naxos - är det riktigt dyrt man känner sig lurad. Från flygplatsen till Naxos stad = 3 km kostar 20 € medan på Poros taxisträcka på kanske 6 km kostar 3,60 €. Mannen på bilden - den restaurangen skall vi absolut leta upp ![]() Vi ser fram emot att upptäcka Milos stränder många som ser helt otroliga ut. Vad tror ni om bussar nu i september? /Marie |
|
||||
|
||||
![]()
Där åt vi första kvällen. Okej men kanske inte mer.
![]() ![]() ![]() Taxi mellan Plaka och Adamas tror jag kostade runt 6-7 €. Det fanns en prislista vid busstationen och den gällde alla bilar så om ni funderar på taxi är det bara att kolla där! Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ZABBAS, kan jag också rekommendera............första riktigt goda billiga maten på Milos åt vi där! mums!!
|
|
|||
|
|||
![]()
Hemma igen
![]() En helt fantastiskt ö, trots att vädret inte varit det bästa. Vår bästa restaurang blev: lunch - Sirocco, Palichori kväll - Zabbas, Adamas Stränderna var ju helt otroliga ![]() Tusen tack för alla tips! |
![]() |
|
|