![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Så tråkigt att din resa inte blev som du hade tänkt dig. Jag har rest med Nazar två gånger till Turkiet, och varit mycket nöjd med dem. De har ställt upp och fixat med saker som hotellet struntade i. Jag har i båda fallen blivit mycket trevligt bemött och tycker det är tråkigt om det inte är på samma sätt nu.
//Ingela |
|
|
||||
|
||||
|
Jag brukar resonera att "man får vad man betalar för"
Då blir man sällan besviken. Jag har för mig att dom där Nazarresorna inte kostar så mycket. ...Och det brukar som bekant vara så att ingen ger bort nåt gratis. Men visst är det fruktansvärt tråkigt när man upplever semestern näst intill förstörd. |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Senast redigerad av Mr. Michalis den 2009-08-23 klockan 13:19. |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Vem på Nazar som kommit på den briljanta ide´n att skicka folk på semester till Maravel Sky kan man ju undra och varför dom på det hotellet över huvudtaget startat All-Inclusive där, när dom inte hade resurser till det, litet kök, lite personal, väldigt enkelt hotell(enligt Dansk Guide på plats, e.g endast 2 stjärnigt!) |
|
|
|||
|
|||
Vi åker med Nazar till Chrispy World den 17/9, detta du skriver låter inte bra, jag kan ju bara hoppas det blir bättre dit vi ska. Jag lovar att rapportera när vi kommit hem.
|
|
|
|||
|
|||
|
Tror att Crispy World är ett av dom namngivna Hotellen hos Nazar och det lilla jag hörde från andra resenärer så va buffen av en helt annan klass på dessa hotell, t.om en riktig Salladsbuffe! Tror du kan vara lugn...
|
![]() |
|
|