![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Men det er mange 1 ukes og få 2 ukers restplasser fra Oslo viste det seg, og .... Kr 695 tur/retur til Rhodos lot jeg "gå fra meg" ![]() ![]() D a smeltet den isen j e g hadde i magen ![]() Jeg booket omgående, og reiser til Skiathos på mandag ![]() - dvs det meste av tiden blir vi nok på Alonissos og Skopelos, men Skiathos skal jo også få litt tid ![]() Vi har ikke vært i Sporadene tidligere, (det er et veldig "handicap" når det gjelder å løse bildegåter ![]() - nå har vi skrevet ut Janne's 3 flotte E-guider fra de nevnte øyer og forstår at vi har m y e å glede oss til ![]() Det skal bli s å herlig å komme ned til sol, varme og deilige bad etter d e n n e sommeren ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ha en riktigt go resa!!!! Jannes e-guide över Skopelos hade vi verklig nytta av och Sendouka hade vi aldrig hittat annars det är säkert! Kaló Taxídi
![]() ![]() Lissi - 62 dagar, 23 timmar kvar ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har varit två gånger på Kreta nu i Augusti, båda veckorna har jag bokat i absolut sista minuten. Det är nästan ett heltidsjobb att bevaka priserna. Bäst tycker jag det har varit att hålla koll på de olika charterbolagens egna hemsidor, där läggs resorna ut på en gång medans tex. destination.se tar det ett tag innan resorna syns, om de ens hinner läggas ut. Första veckan i Augusti bokade jag flygstol via fritidsresor, visade sig att jag knep sista platsen som var en flygstol i extra class, extra class har egen incheckningsdisk, 10 kg extra bagagevikt, extra benutrymme (inte för att jag är i behov av det med mina 1.55 cm
![]() Planerar att åka tillbaka till Kreta i Oktober och hoppas att jag även då kan komma över en billig flygstol. |
![]() |
|
|