![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Kul tråd!
Riktigt på samma sätt har inte Grekland påverkat mitt liv, men visst har livet fått en annan dimension sedan jag började åka till Grekland flera ggr om året. Jag har lärt mig mycket av en annan kultur, jag har "funnit " den grekiska musiken, jag har lärt mig lite grekiska, jag har genom greklandsintresset fått många fantastiska vänner som jag aldrig skulle träffat annars även ett par vänner i Grekland, och framför allt, jag har delvis genom mitt greklandsintresse även funnit min man ![]() ![]() ![]() Så har jag åkt en gång själv också dit. Vårt hem däremot har vi inte inrett grekiskt i någon hög grad. Alla skivor förstås och DVD och MASSOR av böcker med greklandsanknytning, men i övrigt bara några fåtal souvenirer.... Så visst har Grekland påverkat mig och gett mitt liv en ny dimension på ett sätt... Lissi - 66 dagar från Tinos ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Lissi det var intressant att läsa din historia och hur Grekland påverkat ditt liv,jag ser det som en kul grej att höra andras historia kanske kan man få lite nya ideer för hur många ggr har man inte sagt att det har jag inte tänkt på och sedan hittat nya roliga inspirationskällor.
Mvh Robban 14 dagar kvar till Skiathos ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Jag var lite mer svårflörtad. Det var fjärde gången gillt innan jag insåg fakta att Grekland är det ultimata resmålet! Vi har varit i nästan alla italiens delar senaste åren, men det begäret börjar mättas! Greklandsbegäret är på väg mot svårt beroende ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej sjöborren jag förstår dig och låter underbart att ha varit där så många gånger hade jag vetat vad jag senare fann i Grekland hade jag velat byta ut en del andra resor mot Greklandsresor men får jobba intensivt nu och i framtiden.Jag åker till skiathos också 31/8 som blivit våran favorit ö
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Ricky ja nog är det ett beroende kanske ligger det en sanning i mina farhågor om manipulerad mat på tavernorna
![]() Då vet jag nog vart bröllopsresan går när det blir dax ![]() Mvh Robban |
![]() |
|
|