![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Vi åker med Airtours till Hotel Skala i Agia Marina i augusti. är det någon som har kännedom av hotellet?? 1)Min första fråga är, hur välutrustade är lägenheterna? Ska man ha med sig egen bryggare/perkulator. potatisskalare och osthyvel? 2)Får barnen plats i sofforna utan att få ryggproblem?? Har en lång 16-åring på 1,94cm, funkar det? 3)Hur är det med pengar? Ska man ta med sig? Växla hemma eller där? Går det lika bra med kort och uttagsautomat där??? 4) Läste en tråde om telefoni...,Är det Ok att ha med sig telefon, bara för att bli nådd, utifall att...Och ringa från automat om det behövs..Vad funkar bäst.. Vi har inga betalkort mobiler. Tacksam för synpunkter MVH Jasminka |
|
|||
|
|||
![]()
Är det ingen som vet något alls om Skala???
Jassi |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Har inte varit på just det hotellet, men allt beror väl på hur ekonomisk man är. 1.Vi äter mest ute när vi är utomlands, men har ofta med eget snabbkaffe. Ost finns ju att köpa färdigskuren, annars kan man säkert köpa en potatisskalare/osthyvel där nere om man inte vill släpa med sig. 2. Den kortaste av er får väl ta bäddsoffan, och de längsta tar sängen! 3. Det fungerar jättebra att ta ut med visakort i automat, men jag tror att det ibland blir en avgift på ca 25 :-, så bättre att ta ut rejält. Vi brukar växla 4-5 tusen hemma först, sen använda kort sista dagarna. 4. Mobiltelefon fungerar jättebra! Det jag har märkt är att det kan bli dyrt att ringa varandra i grekland. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Dock verkade det vara si och så med städningen, bara att säga ifrån så ordnar det sig. Ett typiskt klass 3-hotell enligt min mening. Det ligger en del bra tavernor i backen och fortsätter man uppåt finns fina strövområden både till vänster (gamla stan/byn) och höger ( mot Platanias). Ni kommer att trivas! |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
sitter här och skriver med vänstern, då jag brutit lillfingret på högern. detta stoppar mig inte,ska på röntgen imorgon, tänker då köpa duschhandske och med den på och handen på luftmadrassen hoppas jag på några härliga dopp. på fredag bär det av. är det nogon som har erfarenhet av airtours? jassi |
|
|||
|
|||
![]()
träffade några göteborgare som åkte med airtours förra sommaren. men dom bodde i kata darastro på hotel golden sands. men dom var jätte nöjda med ALLT!
trevlig resa! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
menade givetvis: kato daratso
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Imorgon bär det av...
Hur är det med bränderna i Rethmyon? Är det något prat om svininfluensan? Jassi |
|
|||
|
|||
![]()
Åker ner till Grekland första veckan i oktober och ska bo på Skala med..skriv gärna lite vad du tyckte är nyfiken
![]() Hur ser det ut med regndagar på Kreta i Oktober föresten..man blir ju lite orolig hehe.. //Camilla |
![]() |
|
|