|  | 
|  | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Pothia, kalymnos 

Tak til jer, der har været der... Jeg ser frem til to dejlige uger på Kalymnos.  Ved I noget om vandring? Er der stier (mono pati). Jeg har læst om en "italiens vej" fra Pothia til Vathi. Er der nogen der har gået den? Mette | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

MonicaP brukar ju vandra mycket där på sin ö, så hon kommer säkert och svara dig   Titta på hennes "hörna" tror att hon har skrivit där om den vandringen för ett bra tag sedan  Riitta   | 
| 

| |||
| 
 | |||

Det er vel fjellveien fra Pothia til Vahti tenker jeg. Vi gikk den i april. Tar et par timer over til Vahti. Flott tur! Ta godt med vann med dere og bruk det også inne i capsen. Ganske varmt å gå der nå tenker jeg.
		 | 
| 

| |||
| 
 | |||

Bare gled deg, Mette. Kalymnos er herlig.  Om du vil vandre, ta også en titt på mrwalker's hjemmeside, han har sikkert noen tips fra sin reise til øya. | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Mette, det kan nog bli lite for varmt sa har ars att ga de langre rutterna. Allt beror ju pa hur man tal varmen.
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Tak for input alle samme. Det er ikke nu jeg skal gå, men midt i september. Håber, varmen er taget lidt af på den tid.
		 | 
|  | 
| 
 |  |