Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2005-09-08, 21:15
Rubys avatar
Ruby Ruby är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Kalimerafest i Umeå!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Janérik
Detta med avstånd och Norrland är egentligen underligt. De som bor här uppe tycker inte det är så farligt långt att ta en sväng till Stockholm men sedan då de flyttar härifrån så blir de alldeles överkänsliga för lite avstånd.
Boka alltså flygbiljetter nu och ta er upp till vår lilla träff, om jag inte minns fel så lovade ni ju faktiskt att komma med på nästa träff också.
Fast det är väl ändå lite skillnad på Stockholm och Kalmar, dit Janet ju har flyttat. Är det verkligen så lätt att ta sig från Kalmar till Umeå bara så där?

Ruby
Svara med citat
Gammal 2005-09-08, 21:19
Janériks avatar
Janérik Janérik är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av Ruby
Fast det är väl ändå lite skillnad på Stockholm och Kalmar, dit Janet ju har flyttat. Är det verkligen så lätt att ta sig från Kalmar till Umeå bara så där?

Ruby
Det gick ju att ta sej från Umeå till Kalmar så nog måste det väl gå att ta sej från Kalmar till Umeå också

Mvh Janérik (som försökte skämta till det lite om det inte märktes)
Svara med citat
Gammal 2005-09-08, 21:21
Rubys avatar
Ruby Ruby är inte uppkopplad

Citat:
Det gick ju att ta sej från Umeå till Kalmar så nog måste det väl gå att ta sej från Kalmar till Umeå också

Mvh Janérik (som försökte skämta till det lite om det inte märktes)
Oj, jag missade visst skämtet...

Jag ville mest förtydliga att det är ganska långt mellan Kalmar och Stockholm också - i alla fall för oss som bor i Stockholm.

Ruby
Svara med citat
Gammal 2005-09-08, 21:23
Janets avatar
Janet Janet är inte uppkopplad

[QUOTE=Janérik]Det gick ju att ta sej från Umeå till Kalmar så nog måste det väl gå att ta sej från Kalmar till Umeå också

QUOTE]

Det har du rätt i Janérik, ska höra med pappsen om han har lust att hyra flyttbilen igen och köra upp oss till partajjet.

Nä skämt åsido.. hade jag pengarna skulle jag komma med en gång, men det brister rejält på den fronten. Kanske ska höra med CSN om de vill sponsra en resa i studiesyfte, kan ju skriva någon form av resereportage och lämna in
Svara med citat
Gammal 2005-09-08, 21:34
Janériks avatar
Janérik Janérik är inte uppkopplad

[QUOTE=Janet]
Citat:

QUOTE]

Det har du rätt i Janérik, ska höra med pappsen om han har lust att hyra flyttbilen igen och köra upp oss till partajjet.

Nä skämt åsido.. hade jag pengarna skulle jag komma med en gång, men det brister rejält på den fronten. Kanske ska höra med CSN om de vill sponsra en resa i studiesyfte, kan ju skriva någon form av resereportage och lämna in
Du får försöka hitta på någon sluttentamen som ni hade missat så då kanske ni får CSN att betala

Mvh Janérik
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:24.