![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja och jag har så dålig fantasi så det blev mitt förnamn. Kul
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Jamen det är ju bra att kunna använda sitt eget namn. Mitt riktiga namn är ju så vanligt. June! Vilket vackert namn du har! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej
& jag valde mitt, i en längtan till just solen & havet. fånigt kanske. MEN det var väldigt dumt, för när jag var på ett internetcafé på Paros och skulle skriva ett aktuellt inlägg så hade de ju inte bokstaven å på tangentbordet, så jag kunde aldrig logga in..!!! |
|
||||
|
||||
![]()
Millie valde jag för att vår älskade katt bär det namnet.
![]() /Kerstin |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Lissi - som kallades så som barn och nu bara här ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Rinaki = "kärleksfullt" grekiskt smeknamn för Katarina..
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
(Fast jag brukar alltid hitta en väg att installera en svensk teckenuppsättning på internetcaféerna... ![]() Karin som alltid längtar ner |
|
||||
|
||||
![]()
Just detta ämne finns i en tråd som inte är allt för gammal.
För den som är intresserad av ämnet kan det vara kul att leta upp den "andra" tråden. Vill minnas att det var väldigt många som skrev i den tråden..... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hur valde ni era Kalimera-namn? Denne tråden ble startet av Nektaria 9.mai 2008.
Det var 90 svar på den. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Där ser man hur mycket som finns i detta forum. Inte tänkte jag på att söka efter en liknande tråd inte. ![]() Tack för länken. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mitt nick är helt enkelt en förkortning av mitt namn plus första bokstaven i mitt efternamn. Det för att inte bli förväxlad med de andra här på forumet som också heter Monica. Så enkelt va de...
![]() |
![]() |
|
|