![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack för tipsen, drar mig nu inte det minsta för att köra bil på egen hand! Tacksam också för rådet att inte betala med kort, det är ju tyvärr väl känt att dubbelbetalningar sker..
Hälsningar Anna |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Är inne o kollar runt lite efter hyrbilar. Klart billigast hittills är via www.greeka.com När du kommer in på startsidan tar du länken uppe till höger "Car Rental, from 15 Euro/day", sätter dit dina datum och får förslag. Jag skämmer alltid bort mig med hyrbil. Vill man runt lite till byar och stränder och vill slippa passa tider är det inget att tveka på, särskillt om man är några stycken. Bussbiljetter blir snart Euro oxå. Jag bokar bil som jag får direkt på flygplatsen, har den i 7 dygn, lämnar tillbaka på flygplatsen. Kostar 2.000-2400 beroende på vilken storlek jag kommer att välja. Bara taxin till och från flygplatsen går på 400:-! Lycka till! Håkan ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Eftersom min fru var gravid när vi besökte ön senast hyrde vi undantagsvis en bil i förväg via Avis (det enda bolag av de tre vi mailade som den gången svarade på vår fråga om priser). Vi beställde bilen till flygfältet och medan frun väntade på bagaget kunde jag fixa pappersarbetet klart med bolagets representant så det var bara att hiva in bagaget i bilen och åka iväg när bagaget väl åkt klart längs det långa bagagebandet
![]() Av någon anledning ville de ha kontant betalning. Detta var ju knappast den billigaste lösningen, om man har möjlighet lönar det sig nog att hyra först på ort och ställe och kika runt lite först på vilka priser som gäller. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|