![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Nu väcker jag liv i en MYCKET gammal tråd på Kalimera via Google
![]() Läste Jannes guider om Kithnos och Kea från Mera Kalimera CD:n och såg i guiden om Kea att där fanns hotell i Lavrio... Men detta stämmer tydligen inte idag...Så himla synd ![]() Visst är det väl ändå konstigt att det inte finns någon slags övernattning i ett samhälle där det ändå går en del båtar ut till Kykladerna ![]() Eller kan man tänka sig att det finns privatrum??? Jag har letat på Lavrios hemsida men den är på grekiska och jag hittar inget om boende. Min grekiska är kanske för torftig.... Någon här som varit i Lavrio sista året som vet??? Lissi ps..Jo jag vet att jag redan rekommenderat Varkiza i en tråd ovan.... ![]() Senast redigerad av Lissi den 2009-06-13 klockan 20:47. Anledning: Tillägg |
|
||||
|
||||
![]()
Hej !
Vi råkade ut för "Hotellbrist" i Lavrio för en 5-6års sedan. Då kom vi med båt från Kythnos. En taxi fanns att tillgå. Den fick vi dela med andra. Blev körda till ett hotell i grannskapet. Nu visade sig att det hotellet var fullbelagt ! ![]() Det slutade med att vi fick ta en annan taxi till Aten för att hitta hotell . Allt detta skedde på natten , vilket innebar att vi fick ta vad som fanns. Ett dubbelrum ā 1500:- ! Men då ingick transfer till flygplatsen !!! Nog aktar jag mig för Lavrio i fortsättningen. / Tom som åker till Kapsali / Kithira i morrnbitti. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
[quote=Tom;170691/ Tom som åker till Kapsali / Kithira i morrnbitti.
![]() ..ja Kapsali som vi aldrig fick uppleva ![]() ![]() Fast livet är ju inte slut än ![]() Ha det så himla JÄTTEBRA!!!!! Lissi och Claes |
![]() |
|
|