![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
Citat:
Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Du kan lugn åka in till Budapestom du har en så pass lång mellanlandning. Jag hade tidigare en mellanlandnig på Kastrup på 7h, tror jag att det var.
Vi tog bussen in till Köpenhamn och njöt av livet runt ströget och nyhavn istället för att vara på Kastrup. Jag tror inte heller att flyget gärna åker iväg utan er när bagaget ändå är incheckat på flyget. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() /kimmen Senast redigerad av kimmen den 2009-06-04 klockan 16:36. Anledning: Tillägg |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det var kanske lite dumt utryckt. Det är snarare vid det motsatta förhållandet, som jag kommer att hamna i om en dryg vecka, en mellanlandning på 40 min. som det kanske är mer befogat att ha det i åtanke. Nonchalans, vad gäller att passa tider, tycker jag direkt illa om.
|
|
|||
|
|||
![]()
vad snällt att ni svarat!
vad jag förstår så går det båtar från Athen till Sifnos, och ngnstans på sidan har jag läst att biljetterna kan kosta runt 30€, men är det för enkel väg? hur lång tid ska man räkna med att man behöver från landningen utanför Athen, till att ta sig till färjorna? känns fortfarande lite riskigt att inte boka boende för 3pers under 2v i början av juli ... men man kanske får bättre pris om man fixar boendet på plats. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/kimmen |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi |