![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi har också varit med om blandat väder, men mest varmt och soligt....sämst var det i fjol med regn och blåst, men varmt i vattnet! Får se hur det blir i år, åker 9/9 på 14 dagar.....
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() -07 var vi på Kreta 4-11 oktober, och hade perfekt väder hela tiden, ligger i o f s lite längre söderut. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, man får kanske satsa på Kreta eller Cypern om resan inte blir av förrän framåt oktober.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Gör för all del inte det.....Samos är bäst!
|
|
|||
|
|||
![]()
De greske øyene kan være så-som-så værmessig nå det går mot høst. Kreta første uken i oktober kan være ok, men jeg har opplevd det motsatte. Kypros derimot er perfekt på den tiden, også senere om man vil ha godt vær- selv om man ikke får den 'riktige' greske følelsen. Dog, havet er varmt og skjønt og herlig å bade i !, og maten er god.
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag åker till Samos de två första veckorna i september, och så sent brukar jag oftast inte åka. Oroar mig nu för att det ska bli mörkt väldigt tidigt på kvällen (=vemodigt), men framför allt att det blir svala kvällar då man kanske behöver något på armarna...
Någon som vet? |
|
||||
|
||||
![]()
Ja nog blir det mörkt om kvällarna, men det är ett skönt och varmt mörker. Visst är det bra med en tröja ändå. Och ta för all del med reflexer och/eller ficklampa!
|
|
||||
|
||||
![]()
Det blev inte Samos eller ens Grekland för oss denna höst.
![]() ![]() Ha det så bra alla Samosresenärer! ![]() |
![]() |
|
|