Citat:
Ursprungligen postat av Hellen
...skriver ett kryss på den ena, är det den lappen som blir dragen så betyder det att du i år skall.....  
// Helén
|
Och det hjälper mig hur...?

Då hamnar jag i en situation där DU bestämmer vad JAG ska göra!

Och du har ju inte ens friat än!!!!

snafu
Citat:
Ursprungligen postat av kari
Ingen ting å takke for  - det var så lite, Peter
- reis til Hellas du  - kjøkkenet venter ....garantert 
|
Den bilden fick min Grektarm att vrida sig i plågor... Köket väntar... Ja. Ska jag hålla på så här lär det få vänta länge....

Då måste jag ju städa det också...
Citat:
Ursprungligen postat av Lissi
Vad är ett kök mot en kväll på t ex Tinos med en kall Mythos och utsikt över havet och båtarna.....ett snack med pelikanen och alla vänner????
Det var bara ett litet råd från vännen i Lund!
Lissi
|
Med sådana vänner behöver man inga ovänner...

Tinos, en kall öl, hos Taki, hamnen, havet, båtar, Pelikanen Marco... SUCK.... Du var ju också till väldigt mycket hjälp.
Finns det ingen som kan säga åt mig att fixa köket i år och åka nästa år?
Förlåt Arne. Det var inte min mening att kapa din tråd. Nu är det slut med kommentarer om mitt kök... Eller annat som inte hör till.
Men ni är ju bara 45 min båtfärd från det Kykladiska paradiset Tinos. Jag vet att ni varit inne i hamnen och vänt. Åk dit nu då när ni är precis i närheten! Jag kan inte tänka mig att ni skulle ångra er eller bli besvikna.
Ha en god fortsatt resa. Jag kommer att, som jag skrev "med blandade känslor" fortsätta följa era äventyr i den Grekiska Arkipelagen... Trots att det gör ont i tarmen nu och senare troligtvis i plånboken...