![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hejsan!
Jag heter Ronja Kyndel och är en tjej på 17 år, fyller 18 i september. Jag har ett stort behov av sommarjobb! Jag hade ett garanterat sommarjobb men den arbetsplatsen har stängt igen. Det jag söker är jobb utomlands! Jag vill helst grekland, någon som kan rekomendera något ställe, eller har något nummer man kan ringa? Vad som helst ![]() Har bra kunskaper i engelska. Har ett bra cv som ni kan få se. Det jag jobbat med mest är servering och med att stå i bar, städa på hotel m.m. Jag är en mycket glad och positiv tjej, inte kräsen och klarar av hårt arbete. Så någon som kan hjälpa till? med förslag på jobb i grekland och helst med boende med? Någon som har släkting eller så? Hoppas ni kan hjälpa mig, ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kolla din inbox jag har skickat PM med lite info!
|
|
||||
|
||||
![]()
Hejsan! Va länge sen jag skrev här på kalimera
![]() ![]() Fick syn på denna tråd häromdagen och blev otroligt intresserad av det som skrivits här... sommarjobba på Kreta och då litentuva skrev att hon har en kompis i Rethymno gjorde inte saken sämre... är ju nämligen mitt favoritställe på Kreta och har varit där 4 av mina 5 resor till Kreta. ![]() Både jag, och några kompisar eventuellt också, blev som sagt väldigt intresserade och undrar om det finns någon möjlighet att få jobb osv redan nu i sommar ![]() ![]() Litentuva: Du får väldigt gärna höra av dig via PM till mig eller så framöver. ![]() Mvh Martin |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Men som sagt, han fick jobb utan vare sig hårblekning eller operationer ![]() ![]() Han har en tjejkompis som egentligene bara åkte på en veckas solsemester men blev kvar ett tag, för hon fick sommarjobb. Det går alltså att åka ner och chansa om man vill, störst chans till jobb är det ju nu, tidigt på säsongen. Lycka Till! // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har skickat PM till dig, matinifik! Kolla inboxen
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Stort tack till både Hellen och litentuva för info och hjälp med kontakt, väldigt uppskattat!
![]() martin som helst undviker c-kupa... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Martin , du har inte skött dig när det gäller att starta årets tråd om Allsvenskan ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|