![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Om du kikar lite i tråden som heter Agioi Apostoloi så har flera av oss svarat där. Jag kan fortsätta och skriva lite till där och Gita kan berätta var glassbaren ligger för det var de som hittade den.
Det blir så hoppigt att skriva i fler trådar. Uffe (inte otrevlig) |
|
|||
|
|||
![]()
OK, om du går från hotell Flamingo upp till stora vägen och sedan fortsätter att gå mot Chania, så kommer det på din vänstra sida ett lekland, öppet sent på kvällarna, med små radiobilar, bowling etc. Gå över gatan, så passerar du stora, nya I.N.K.A (vänstra sidan). Fortsätt att gå någon minut, så ser du Jumbo på höger sida. Du kan inte missa det, stort varuhus. Fortsätt att gå , förbi kyrkan uppe på kullen (vänstra sidan) och då är du framme vid glassaffären. Öppet till 22:00 på kvällarna.
Det finns tavernor lite här och där, Ozon är vår favorit och den ligger på en liten sidogata mot havet, men vad heter gatan...? Man får fråga sig fram! |
|
|||
|
|||
![]()
Tackar!!
Tycker att jag läst alla trådar om AA men inte hittat svar på just dessa frågor. Men nu vet jag. Ozon vet jag vart det ligger och där kommer vi att äta igen. Mia ![]() |
![]() |
|
|