![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
All inclusive är nåt jag alltid varit anti till. Jag har haft den åsikten att reser man så är ju halva nöjet & charmen att hitta en mysig taverna & få se & prova nåt nytt!
Men man är ju inte sämre än att man kan ändra sej! Ju fler barn vi fått mindre charmigt har d blivit att "leta" mysig taverna, & som dessutom ska passa en barnfamilj m 4 barn (varav en autistisk & hyperaktiv som bara fixar vissa miljöer & helst lika,lika,lika varje måltid). Så förra året provade vi allinclusive för första gången(kos) & insåg att då vi reser med barnen så är detta ett SUPER alternativ för att överhuvudtyaget göra det möjligt att resa allihop. & tjänar på det gör vi definitivt med så många barn som vill ha glass mm hela tiden & tjatet slipper man påköpet =) Men när jag & min man åker själva så är det definitivt INTE all inclusive vi vill åka på utan vill då se/ prova & uppleva så mycket som möjligt. Alla har vi olika behov! Tack all inclusive! / B |
|
||||
|
||||
![]()
Vår borgmästare , som är en burdus men ganska rolig typ, bröt den högtidliga stämningen på Dodekanosos-dagen i veckan. Det hade varit parader och musik och tal, tal, tal, högpatriotiska som alltid. Av någon anledning, man talade om turismens betydelse och finanskrisen och sånt, nämndes All Inclusive, och att det inte är nån fördel för Grekland, och absolut inte för de små öarna med sina familjehotell.
Det var då Roussos drog historien ( säkert gammal, men ändå ) om mannen som rest till Mexiko och bodde på A/I. Han ringde hem till en vän och berättade att det var jättefint på Bahamas... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|