Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Naxos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-02-12, 18:12
miathomas miathomas är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2009
Standard Sv: någon som har bott på colosseo hotel and apertment i agia anna?

Hotellet verkar ha två namn, det ena är colloseo hotel och det andra naxos kalimera. Hotellet ligger som länk här på kalimerasidan om man tittar under boka hotell på naxos - agia anna. här kommer iallafall länken och som jag fattar det ligger det i agia anna. http://www.naxos-colosseo.com/naxos-kalimera.html

Tack för ditt svar
Svara med citat
Gammal 2009-02-12, 19:24
Siri As avatar
Siri A Siri A är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2007

Enligt hemsidan ligger hotellt en ganska bra dit innåt land från Agia Anna. Jag skulle ta ett annat hotell närmare restaurangerna/stranden. Man har det ganska lungt ändå.
Svara med citat
Gammal 2009-02-12, 20:02

Så långt ifrån stranden ligger det inte, ca 500 m, vi bodde mitt emot det hotellt när vi var på naxos sist och avståndet till strand/resturangen är inget problem, jag tänkte mer om någon bott på hotellt som vet om rum/pool/service mm är bra?
Svara med citat
Gammal 2009-02-12, 20:12
Siri As avatar

Ser det bra ut så är det oftast bra också. 500 meter är det inte enligt hotellkartan, men eftersom ni varit där vet ni ju såklart. De flesta hotell borde väl vilja göra reklam för att hotellet ligger närmre stranden är vad det gör...

Senast redigerad av Siri A den 2009-02-12 klockan 20:14.
Svara med citat
Gammal 2009-02-12, 20:18

Så klart är det så att de gärna drar ifrån ett par meter för att det ska låta bättre, sist vi var där bodde vi snett ovanför hotellt och det tar ca 5 min att gå så det känns inte som något problem. Var såg du avstånd på kartan? Jag hittar inte det på den kartan jag får upp men det vore intressant att se ) Tack för dina svar
Svara med citat
Gammal 2009-02-12, 20:26
Siri As avatar

Nu när jag tar upp kartan får jag nån tecknad karta istället. Då var det en satelit-karta med en "plastnål" där hotellet låg. Känner inte alls igen mig. Jag kan ju ha blivit kopplad till fel länk också, men det låter konstigt.
Svara med citat
Gammal 2009-02-12, 20:33

jo jag får också upp en karta men när jag trycker på satelitbild så ser jag alla husen med en röd nål där hotellt ligger, men jag ser ingen avståndsmätare... Om du har varit i agia anna så ligger hotellt på vägen rakt upp från där agia anna stranden slutar, där det ligger en supermarket och en biluthyrning, gå rakt upp på den vägen ca 5 min så kommer man dit
Svara med citat
Gammal 2009-02-12, 20:41
Siri As avatar

Citat:
Ursprungligen postat av miathomas Visa inlägg
jo jag får också upp en karta men när jag trycker på satelitbild så ser jag alla husen med en röd nål där hotellt ligger, men jag ser ingen avståndsmätare... Om du har varit i agia anna så ligger hotellt på vägen rakt upp från där agia anna stranden slutar, där det ligger en supermarket och en biluthyrning, gå rakt upp på den vägen ca 5 min så kommer man dit
Ja, så var det ungefär. Jag "jämförde" med resten av kartan och tyckte det såg väldigt mycket längre ut, men jag kan ju ha fel. Agia Anna kanske är mycket minde än vad jag minns det som... Eller rättare sagt såg mycket minder ut på kartan, men ser man på bilderna ser det inte alls ut att ligga så långt från havet. När man går upp gatan från piren, ligger det på första gatan till vänster?
Svara med citat
Gammal 2009-02-12, 20:45

ja det går in en grusväg upp till vänster, och sen svänger man höger och så är man framme Ja agia anna är ju inte så stort men mysigt och jag älskar stranden där, har bott i agios prokopios också men trivdes mycket bättre i agia anna. Vi har fått ett rätt bra pris, 60 E natten för 4 pers inkl. frukostbuffe och transfer
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:25.