2009-02-09, 15:56
|
 |
|
|
Reg.datum: apr 2007
Ort: Where my heart is! Not where I put my hat! (Shoes...)
|
|
Sv: Apollo:s Plaza di porto
Kyliga kvällar... Kallt i vattnet... Men jag är en riktig "kruka" och ni har ju varit i Grekland förr! =O) Vespa... Jo, ganska hyffsade vägar nu, förra året fixade de till vägar och trottoarer, de satte tom upp lyktstolpar i byn!!!!!! Men de hann inte sätta i några lampor *skratt* Det e ju det som är så härligt med Kreta! Gör vi det inte idag så gör vi det när vi känner för det istället! Jo, som sagt, maten och bufférna på Porto är suveräna, sen ska man ju så klart ändå gå till lokala tavernor! "Tartuffo" precis innan torget är supermysigt! Sen längre västerut, efter Platanías, finns en underbar italiensk restaurang, den vill ni inte missa! Minns inte namnet nu bara Kanske liiite dyrare än små-ställen, men inte hutlöst i alla fall!
Hälsa Kostas på Porto i baren från mig! =O) Vasili... Något i efternamn... !
Citat:
Ursprungligen postat av missdevilno1
Åhhh va bra att det ser bra ut allt är bokat och klart så den 16/5 bär det iväg. Har varit mycket i Grekland innan så där av att jag är lite tveksam till halvpension, det är juh så mysigt att gå ut och äta men jag skulle vilja testa halvpension någon gång och på ett 5 stjärnigt hotell så borde maten juh va bra?
Hyra vespa på Kreta bra/dålig idée? Vad kostar det?
|
|