|  | 
| 
 | |||||||
| Visa resultat för omröstning: Hur länge stannar du oftast i Grekland? | |||
| 1 vecka |      | 23 | 12.64% | 
| 10 dagar |      | 2 | 1.10% | 
| 2 veckor |      | 72 | 39.56% | 
| 3 veckor |      | 42 | 23.08% | 
| Längre |      | 43 | 23.63% | 
| Antal röster: 182. Du får inte rösta i den här omröstningen | |||
|  | 
|  | Ämnesverktyg | Visningsalternativ | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Hur länge stannar du i Grekland? 

Jag tycker det måste vara något fel med denna omröstning. Kan det verkligen vara så att det är flera som åker 3 veckor eller mera än som åker 2 veckor eller mindre? Nog är väl vi som läser och skriver här lite greklandstokiga men jag tycker ändå det låter som att statistiken bevisar något felaktigt. Mvh Janérik | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Hur länge stannar du i Grekland? Citat: 
 /Netwolf | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Den här gången blev det 6 månader och 3 veckor, alldeles lagom! Gunilla | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Jag har tydligen röstat på 2 veckor här, förra året var det 18 dagar och i år blir det 3 veckor så det verkar gå i rätt riktning för oss. Mvh Janérik | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Eftersom jag och mamma alltid öluffar i Grekland (annars känns det ju inte som att man är i Grekland!), så vill vi ju stanna länge, så vi kan upptäcka många nya öar och även stanna där några nätter. Självklart stannar vi alltid på Ios minst 4 nätter, det är ju ett måste!  så 18-19 dagar brukar bli vår restid! | 
| 

| |||
| 
 | |||

Efter sommarens härliga resa på 3 veckor då man VERKLIGEN hann både komma ner i varv och upptäcka nytt så kommer tre veckor eller att bli vår önskelängd, i alla fall min  ...Maken är nog nöjd med 15-16 dagar... Men visst bara man får komma till Grekland så är ju även en vecka ok  Lissi | 
| 

| |||
| 
 | |||

I år har jag "förmånen"...eller bara bra planering (?)  ...att få stanna nästan 3 månader i Grekland....ingen stress på att hinna göra och se eller bara va' inom 1-2 veckor...utan nu kan jag sprida ut gracerna....blir sköööööönt! Att det dessutom sker under den "bästa tiden" aug-okt gör ju inte ont heller....   | 
| 

| |||
| 
 | |||

..och Du får dessutom vara på en av de vackraste ställena jag varit på på Greklands fastland   Lissi | 
| 

| |||
| 
 | |||
   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

...vi stannar alltid för kort tid   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Och jag är lycklig över att i år ha kunnat stanna i Grekland från april till augusti ,4 månader!  och  ska tillbaka igen nästa vecka för ytterligare 2månader   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
  Ja 2008 åkte jag för första gången 2 veckor och jag måste säga att det var en förträfflig reslängd. Så i år åker jag också 2 veckor, det ska bli härligt. Mvh Ann | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Kom hem i slutet av April efter 7 mån på Kreta och åker ner i september igen. Då stannar vi TYVÄRR bara 3 veckor men det skall bli gott ändå. Känns som att åka hem.   | 
|  | 
| 
 |  |