![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Grattis alla vinnare!
Jättefina bilder allihop, men tänk en av segrarbilderna hade jag själv inte noterat vid genomgången av alla bilder att rösta på.... ändå var det ju segrarbild! Nu får man skämmas! ![]() ![]() Tack även Janne för allt jobb!! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till alla vinnare!
![]() Så många jättefina bilder! ![]() Vinnarbilden i Typiskt Grekland röstade maken som en av de tre bästa, själv valde jag den andra cafébilden med gubbarna, det var ett svårt val, båda bilderna är fina. Grattis Kari, Elin och Astrid till förstaplatserna! Det har varit riktiga vinnarbilder från tionde plats och uppåt, några av mina favoriter finns fortfarande kvar under tiondeplatsen, ska bli kul att se var de hamnade. Men inte behöver man skämmas för att smaken är olika, två av mina förstaplaceringar har inte ens hamnat bland de tio bästa! ![]() Senast redigerad av Marianne den 2009-01-21 klockan 09:13. |
|
|||
|
|||
![]()
Jag vill få börja med att gratulera alla vinnare, först och främst dem som kom på första och andra plats, men också alla de andra som deltog med SÅÅ fina bilder.
STORT TACK också till Janne som är "pappan" till allt detta. Kalimera verkligen är en fantastiskt fin och proffsig sajt och Janne lägger ner ett jätte arbete som vi bara får njuta av. Härligt med dessa underbara sommarbilder nu i den mörka januarimånaden. Tack igen Janne. |
|
||||
|
||||
![]()
Tack själv! Och välkommen hit, det var på tiden.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg skulle inn i Forumet i dag for å berømme a l l e de plasserte fotografene for de flotte bildene
![]() ![]() I "Beste bilde" kategorien har jeg faktisk ikke stemt på i år, fikk aldri bestemt meg ![]() - men vinnerbildet er jo f l o t t ![]() Astrids båtbilde stemte jeg på, og det ble jeg glad for å se på 1 plass ![]() ![]() M e n, da jeg klikket opp "Typisk Grekland" datt jeg nesten av stolen ![]() - v a r det m u l i g..., vel e r motivet typisk Hellas, m e n jeg hadde ikke trodd på noen plassering med dette bildet, desto m e r overrasket og når "sjokket hadde lagt seg, selvsagt GLAD ![]() ![]() - tusen takk dere som har stemt på akkurat mine venner i Ornos ![]() - blant a l l e de fine bildene - og en spesiell takk til Jens ![]() Tusen takk til deg, Janne for flotte premier ![]() Jeg velger oftest ut mine bilder med hjertet, og de bruker å bli uplasserte ![]() - i år hadde jeg et bilde med en spesiell plass i m i t t hjerte blant "Beste Bilde", d e t hadde jeg k a n s j e trodd kunne oppnå en 10.plass, ikke pga det tekniske, men pga av motivet, men selvsagt kan man aldri t r o på en plassering ![]() Men det er i det hele tatt veldig mange f l ot t e uplasserte bilder og ![]() Men, altså når man minst venter det, k a n det skje... ![]() ![]() |
![]() |
|
|