![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jeg har tænkt lidt over den meget dyre transfer. Den kan jo vælges fra. Hvis du vælger at gøre din egen transfer (måske kan du endog nå en færge tidliger - Jet Ferry plejer at gå omkring 13:30) bliver din pris som nedenfor, og det er ingen besvær:
Taxa fra lufthavn til Skiathos havn 6 € Færgebillet med Jet Ferry eller Skiathos Express 11 € pr. person eller Flying Dolphin 16 € pr. person. Fra Skopelos havn til Dimitrios er der ikke længere end du kan gå (ca. 5-7 min.) /Mette |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
En viktig sak i detta sammanhang om man funderar på att ordna transfer själv. Om båten är inställd då man ska hem så kan det bli lite tungt att ta sej vidare, hade man arrangörens transfer så är det upp till dem att ordna.
Men det vet vi väl alla att det sällan strular med båtar i Grekland ;-) Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Om man gör en "spökbokning" med apollo så kan man se att transfern kostar 155 kr t o r... ganska billigt tycker jag
![]() Malin |
|
|||
|
|||
![]()
155 kr är ju en annan summa än 1180 som nämndes tidigare...vilket är det rätta??
Lissi - som har en make som helt plötsligt blev väldigt sugen på Skopelos och Christinis boende igen i kombination med Alonnissos.. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Malin |
|
|||
|
|||
![]()
Ja det är olika bolag. Vi åker med Airtours. Om vi valt att resa med Apollo så skulle resan ha blivit ca 400 kr dyrare trots billigare transfer. Jämfört med liknande hotell.
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej alla glada Skopelos respirriga !
Nu måste jag bara berätta hur det har gått för oss. Gör jag er nyfikna nu eller ? Åh min dröm blev sann och resan blev bokad i dag. Min dotter följer med mig på resan, bara hon och jag åker 17 /8. Är så lycklig och längtar nu till SKOPELOS. ![]() Birgitta 63 |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
/Malena som åker till Skopelos för tredje gången till sommaren ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Känner att du är med i fanklubben. Vem åker du med och var ska du bo ? Har du något udda att berätta om ön? Tänker nu sätta SKOPELOS på nedräknaren, hoppas jag fixar själv annnars finns ju alltid Kalimera som hjälp. ![]() Birgitta 63 |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis till Ditt val! Du kommer med all säkerhet att bli HELnöjd med Din/Er resa. Du får väl skriva till Kalimera när Du kommit hem och tala om hur Du upplevde denna fina ö.
Olle |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Japp det ska jag göra må du tro, kanske en resehistoria ![]() Birgitta 63 |
|
||||
|
||||
![]() Citat: