![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Ska du resa till Grekland 2009? | |||
Ja, jag HAR bokat resa |
![]() ![]() ![]() ![]() |
82 | 51.25% |
Ja, jag SKA boka resa |
49 | 30.63% |
Vet ej, jag har inte bestämt mig ännu |
20 | 12.50% |
Nej, jag ska inte resa till Grekland 2009 |
9 | 5.63% |
Antal röster: 160. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
![]()
Måste bara ha "mina resor"....så då får det bli gröt och nudlar hemma istället!
Har inbokat min "drömresa" till Petra/Jordanien nu i januari, och sen lär det bli de vanliga omgångarna till Grekland -09 med början i vår...hur ska man annars klara vintern sen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har bokat 2 resor redan. Veckan i maj ska vi ju testa AI för första gången med blandade känslor och förväntningar...men just nu känns det faktiskt helt ok att slippa bry sig om vad euron står i då för allt är ju ändå betalt
![]() Två veckor till Kreta i juli är oxå bokat... "vuxensemester" och då naturligtvis utan AI, men då kan man ju oxå styra sina kostnader lite mer när inga barn är med. Malin |
|
|||
|
|||
![]()
Vi har också bokat våra veckor..3 i slutet av maj,och 2 i slutet av aug.Jag är ju en av de lyckliga som har fått jobb nu när så många får gå från sina.Vi klarade ju att ta oss ner när jag var arbetssökande så för oss känns det lite lättare.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ser inte ut som det blir någon Greklandsresa 2009, tyvärr.
Vi ska bila till Kroatien däremot och 2 resor finns det inte utrymme för som det ser ut nu i alla fall. Hoppet är det sista som överger en ![]() Stinab |
|
||||
|
||||
![]()
Sitter och planera som bäst Kalamata och öarna ner mot Aten letar runt efter "billiga biljetter" men finanskrisen tycks ha påverkat priset och antal biljetter. Men det blir en tur som vanligt till Grekland för min del jag vill inte avstå denna höjdpunkt av bad, sol och god mat med en hel del kultur.
Rolf ![]() |
![]() |
|
|