![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Trevlig resa och vi ses i Aten
![]() ![]() Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Åhå ensamresa! Spännande, eller? Jag skulle väldigt gärna åka iväg någonstans just nu. Helst dit där solen är uppe något längre än här... Grekland är aldrig fel! Å snart ställer vi om till vintertid också...
![]() Trevlig resa och ha det så himla bra - som du säkerligen kommer att ha! Lita på att vi Kalimerianer tänker på dig! (Och är avis ![]() Kram Helena ![]() - Heja Bajen - |
|
||||
|
||||
![]()
Jag önskar dig också en trevlig resa, hoppas att du får det riktigt härligt Lissi!
Måste erkänna att jag blir lite sugen på Tinos efter ditt fina resebrev från i somras, vi har ju bara varit där över dagen då vi varit på Andros......kanske det får bli ngn. gång framöver. Ann-Kristin ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för alla hälsningar! Jag kikade just på vädret på Tinos webbkameror..Knallblå himmel och 20 grader kl 10 lokal tid..fast i går på SVT:s väderkarta så skulle det komma in ostadigt väder med regn västerifrån...DET hoppas jag blåser bort snart i Tinosblåsten...
![]() Nu ska jag köpa Leksands stora knäckebrödskakor till värdinnan..Det saknar hon från Sverige...Hoppas det håller i resväskan! ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Du ønskes en herlig tur, og hils på Tinos
![]() Mette |
|
||||
|
||||
![]()
Trevlig resa Lissi!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ha en deilig ferie, Lissi
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ha det så skönt!
Stinab ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ha en trevlig tripp, Lissi!
Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Tack alla!
Nu är allt packat..och knäckebrödspaketet det stora ligger i handbagaget..känns säkrast ![]() ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Du måste gå dit och hälsa från mig! Piter apo Suidia... Han kommer att skratta... De ska precis ha barn. Har det fått det så gratta så mycket från mig. |
|
|||
|
|||
![]()
TACK Peter!!! ..(och tack för tipset om tavernan).Jag ska hälsa Taki och även nyttja baren
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Lissi!
Hoppas du får en riktigt skön resa, och lycka till med språktränigen!! Jag är också avis på dig..gillar ensamresor till Grekland, det är sååå lyxigt! Senast redigerad av Antouan den 2008-10-24 klockan 21:58. Anledning: stavfel |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Lissi!
Nu är du på väg... och jag måste säga att det drar i det ena benet... Vi skulle ju ha åkt till Tinos igen i september, men det kom mycket annat emellan, så vi väntar nog med den resan tills vi har färre plikter... Vädret ser ju absolut STRÅLANDE fint ut, massor av sol enligt Yahoo, du har väl lämnat regnkläderna hemma... ![]() ![]() Jag önskar dig en riktigt härlig vecka, lite vind blir det nog också, men massor av sol och jag hoppas du får några vindstilla dagar också, för de förekommer ju även på Tinos som på alla andra öar. Vi hade det helt vindstilla i början av vår Tinosvistelse - och det var väldigt varmt då utan friska fläktar. Njuuut för oss allihop! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hemkommen ikväll efter en helt sagolik vecka!!! Att resa ensam var/ÄR fantastiskt! Tinos är absolut Mikró Parádiso!!! Elva nätter redan bokade av våra 21 nästa sommar!!! Jag har vuxit denna vecka och har vandrat 4-5 timmar varje dag med hav, himmel och getter som enda sällskap förutom mig själv!!! Detta gör jag om och ett litet fotoresebrev kommer!
Lissi - nöjd som få!!!! |
|
||||
|
||||
![]()
Välkommen hem, Lissi.
Det låter helt underbart - en sådan härlig vecka du har haft. Längtar också till Tinos igen! Marianne - från "Lilla Grekland" ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, det har varit en helt otrolig vecka! OCH sannolikheten är rätt stor att HELA 21 dagarssemestern blir på Tinos nästa år...Vi har nog hittat hem...Varför leta på massor med öar det som finns på EN
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Låter underbart, känner att här skulle jag vilja vara.... Är det nån som har ett bra tips på ett strandnära, barnvänligt boende?
Ingegerd |
|
|||
|
|||
![]()
Vill ni bo alldeles nära stranden ska ni välja det boendet "Golden Beach" (hette det väl?) som Marianne och Jens skriver om i sitt resebrev...Själv föredrar vi ett boende 15 min promenad därifrån.
Lissi -som skickat bilder till Janne idag från min vecka. |
![]() |
|
|